دی‌بوئر: حتی فرگوسن نیز در منچستریونایتد به مشکل خورده بود

دی‌بوئر: حتی فرگوسن نیز در منچستریونایتد به مشکل خورده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالد دی‌بوئر معتقد است، اینتر فرصت کافی در اختیار برادرش، فرانک قرار نداده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، فرانک دی‌بوئر پس از جدایی مانچینی، جانشین وی شد اما تنها پس از 14 بازی از سمتش اخراج شد. برادر وی رونالد دی‌بوئر به Sport 360 گفت:

آن‌ها به دنبال سبک جدیدی از بازی بودند تا تیمشان جذابیت بیشتری داشته باشد. ولی چنین چیزی قطعا نیاز به زمان دارد. به گواردیولا در منچسترسیتی نگاه کنید. با وجود موفقیت بسیار زیاد وی، بازهم برای موفقیت در این تیم نیاز به زمان دارد و این درحالی است که وی بازیکنان بهتری از فرانک در اینتر در اختیار دارد. اینتر تیم خوبی است اما وقتی به دنبال یک فلسفه خاص هستید، نیاز به زمان خواهید داشت. با نتایج نامناسب، اینتری‌ها صبور نبودند و ظاهرا تصمیم‌گیران زیادی در این باشگاه هستند. او 29 بازیکن در این باشگاه داشت که خیلی زیاد است. در تمرینات 11 در مقابل 11 حتی، او بازهم 8 بازیکن اضافی داشت. در این شرایط شما مجبورید بازیکنی با دستمزد 2-3 میلیون یورویی را مجبور کنید که به تنهایی خودش را گرم کند. او برای شکل دادن سبک و سیستمش نیاز به زمان داشت و این برایش خیلی سخت بود. هرچند به نظرم او در این مدت درس‌های زیادی آموخت.

حتی سرالکس فرگوسن در 4 سال ابتدایی حضورش در منچستریونایتد به مشکل خورده بود. اگر به مربی تیمتان باور دارید، باید به او فرصت دهید و آن‌ها اینکار را نکردند. او به زودی فرصت جدیدی پیدا خواهد کرد.

1405