آلکاسر: بیشتر از گلی که به ثمر رساندم از کسب پیروزی خوشحالم

آلکاسر: بیشتر از گلی که به ثمر رساندم از کسب پیروزی خوشحالم

وبسایت رسمی برنامه نود - پاکو آلکاسر در ابتدای نیمه دوم جانشین لوییز سوارز شد و تنها 4 دقیقه بعد موفق شد چهارمین گل بارسلونا و دومین گل خود در رقابت های لالیکا را برای کاتالان ها به ثمر برساند.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری پر گل موفق شد با حساب 6-1 اسپورتینگ خیخون را از پیش رو بردارد تا منتظر نتیجه دیدار رئال مادرید و لاس پالماس باشد. مسی، سوارز، نیمار، راکیتیچ، آلکاسر و بازیکن حریف گل های بارسلونا را در این دیدار به ثمر رساندند تا این تیم با روحیه ای مناسب مقابل سلتا ویگو حاضر شود. آلکاسر پس از این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از پیروزی بارسلونا در خصوص این دیدار گفت:

بخاطر گلی که به ثمر رساندم بسیار خوشحالم اما بیشتر از آن بخاطر برد پر گلی که به دست آوردیم خوشحالم. نتایج تیمی همیشه بر عملکرد فردی ارجحیت دارد و این پیروزی روحیه خوبی را به ما می بخشد.  بهترین بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم بتوانیم قهرمانی های بسیاری را کسب کنیم.

وی در ادامه از لیونل مسی بخاطر پاس گلی که برای او فراهم کرد تشکر کرد و در این خصوص افزود:

لئو پاس فوق العاده ای برای من فراهم کرد و باعث شد با دروازه بان حریف تک به تک شوم و نمی توانستم غیر از گل کردن آن پاس کار دیگری انجام بدهم.

وی همچنین در خصوص سیستم جدید لوییز انریکه نیز افزود:

لوچو مربی است و مشخص می کند به چه شکلی در هر دیدار به میدان برویم، او ایده هایش را مطرح می کند و ما باید در زودترین زمان ممکن با ایده های او هماهنگ شویم.

1899