رئال مادرید 3 - 3 لاس پالماس؛ فرار از شکست و تقدیم صدر جدول

رئال مادرید 3 - 3 لاس پالماس؛ فرار از شکست و تقدیم صدر جدول

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته 25 رقابت های لالیگا، تیم رئال مادرید در خانه باز هم به شکلی عجیب بازی 3-1 باخته را با یک یار کمتر از آغاز نیمه دوم، با تساوی 3-3 عوض کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در حالیکه دیدار رفت دو تیم هم با تساوی 2-2 پایان یافته بود، لاس پالماس موفق شد در سانتیاگو برنابئو نیز رئال مادرید 10 نفره را با تساوی 3-3 متوقف کند؛ این بازگشت اگرچه برای رئال مادرید جذاب بود، اما این تیم با یک بازی و یک امتیاز کمتر از بارسلونا و 56 امتیاز به رده دوم جدول سقوط کرد.

دقیقه '1: رئال مادرید خیلی زود در ثانیه '32 دروازه لاس پالماس را توسط موراتا و روی ارسال بیل باز کرد اما مهاجم مادریدی ها یک قدم از آخرین مدافع لاس پالماس جلوتر بود و به درستی آفساید اعلام شد.

دقیقه '8 (1-0)(ایسکو): بالاخره رئال مادرید به آنچه می خواست رسید؛ پاس در عمق عالی کواچیچ در فضای خالی دفاع لاس پالماس، ایسکو را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با یک بغل پای ساده به راحتی دروازه واراس را باز کند.

دقیقه '10 (1-1)(تانا): لاس پالماس خیلی زود گل خورده را جبران کرد؛ تانا با حرکتی زیبا پشت محوطه، راموس را جا گذاشت و پس از ورود به محوطه جریمه با یک شوت محکم و دیدنی دروازه ناواس را فرو ریخت.

دقیقه '11: این بار باز هم گل موراتا آفساید اعلام شد؛ مهاجم اسپانیایی روی پاس تماشایی ایسکو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه لاس پالماس را باز کرد اما برای دومین بار، در صحنه ای مشکوک، آفساید اعلام شد.

ذقیقه '30: حرکت پا به توپ عالی خسه از میانه های میدان تا پشت محوطه رئال مادرید ادامه داشت و پاس عرضی او به سمت راست، مقابل پای بواتنگ قرار گرفت اما ضربه نه چندان خوب این بازیکن غنایی، توپ را به بالای دروازه فرستاد تا فرصت از دست برود.

دقیقه '1+45: ارسال زمینی کریستیانو رونالدو به دهانه دروازه، در آخرین لحظه با تکل مدافع لاس پالماس از مقابل پای موراتا به کرنر فرستاده شد تا نیمه اول این مسابقه با تساوی 1-1 دو تیم پایان یابد. ضمن اینکه تیم زیدان با گلزنی در این مسابقه، رکورد گلزنی در 45 بازی متوالی را در تاریخ اسپانیا به نام خود ثبت کرد.

دقیقه '48: با تصمیم بحث برانگیز آقای بوربالان، گرت بیل در پی درگیری با بازیکن لاس پالماس از بازی اخراج شد تا کار میزبان سخت تر شود.

دقیقه '56 (1-2)(جاناتان ویرا): ضربه بواتنگ داخل محوطه، به دست سرخیو راموس برخورد کرد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ ویرا پشت توپ قرار گرفت و در حالیکه ضربه او به پای ناواس هم برخورد کرده بود، وارد دروازه شد تا میزبان 2-1 عقب بیافتد.

دقیقه '58: حرکت عرضی خسه پشت محوطه رئال مادرید و شوت زمینی و خطرناک او با واکنش خوب ناواس برگشت داده شد.

دقیقه '59 (1-3)(کوین پرینس بواتنگ): کار رئال مادرید در خانه به شکلی باور نکردنی سخت تر هم شد؛ ضد حمله ای با دو ضرب، بواتنگ را در موقعیت تک به تک قرار داد تا وی پس از دریبل دو طرفه از ناواس، دروازه خالی پیش روی خود را به راحتی باز کند.

دقیقه '61: ارسال بلند توپ از سمت چپ، با ضربه راموس پیش تاخته به تیر افقی برخورد کرد و برگشت تا مادریدی ها با بدشانسی هم مواجه شوند.

دقیقه '62: ضد حمله تند و تیز دیگری برای لاس پالماس، با پاس مسا روکه به خسه در سمت راست محوطه همراه شد، اما ضربه پای چپ این بازیکن با واکنش خوب ناواس برگشت داده شد.

دقیقه '70: باز هم طی تصمیمی بحث برانگیز، در حالیکه رونالدو توپ را داخل محوطه به موراتا رساند و این بازیکن باز هم دروازه را باز کرد، اما کمک داور، آفساید ستاره پرتغالی را اعلام کرد!

دقیقه '71: زیدان دست به دو تعویض زد و خامس رودریگز به همراه بنزما جای کواچیچ و موراتا را گرفتند.

دقیقه '73: حرکت لوکاس وازکز از سمت راست و پاس عرضی او به داخل محوطه لاس پالماس، با ضربه بنزما همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت و مهاجم فرانسوی قدر این موقعیت را ندانست.

دقیقه '80: باز هم خسه داخل محوطه تیم سابقش صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی این بازیکن را مجدداً ناواس با واکنشی خوب برگشت داد.

دقیقه '83: ارسال بلند و عالی مارسلو با ضربه سر خامس برای بنزما فراهم شد اما ضربه پای چپ بد این مهاجم با برخورد به پای مدافع لاس پالماس وارد دروازه نشد و در برگشت هم ضربه رونالدو توسط آیتامی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '86 (2-3)(کریستیانو رونالدو): ارسال رونالدو از سمت راست داخل محوطه به دست مدافع لاس پالماس برخورد کرد تا کمک داور پنالتی اعلام کند؛ ستاره پرتغالی پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای قاطع اختلاف را به حداقل رساند تا برای 58ـمین بار در تاریخ لالیگا از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.

دقیقه '89 (3-3)(کریستیانو رونالدو): تیم 10 نفره رئال مادرید باز هم از شکست گریخت و به بازی برگشت؛ کرنر کوتاهی که از سمت راست با خامس و ارسال این بازیکن آغاز شد، با ضربه سر دیدنی رونالدو وارد دروازه واراس شد تا رئال مادرید حداقل 1 امتیاز خانگی کسب کند.

در نهایت، رئال مادرید با وجود فرار از شکست، نتوانست مثل دیدار با ویارئال به پیروزی برسد و با 56 امتیاز و یک بازی کمتر از بارسلونای 57 امتیازی، در رده دوم قرار گرفت.

 ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771