انریکه: در بهترین شرایط قرار داشتیم؛ بهترین ها را برای خیخون آرزو می کنم

انریکه: در بهترین شرایط قرار داشتیم؛ بهترین ها را برای خیخون آرزو می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - کنفرانس خبری پس از این دیدار تحت تاثیر خبر جدایی لوییز انریکه از بارسلونا در انتهای فصل قرار داشت. با این حال این مربی 46 ساله پیروزی پر گل شاگردانش را بسیار روحیه بخش دانست.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری پر گل و یک طرفه موفق شد اسپورتینگ خیخون را با 6 گل شکست بدهد تا منتظر لغزش مادریدی ها در دیدار مقابل لاس پالماس باشد. لوییز انریکه در کنفرانس خبری پس از این دیدار ضمن تایید این مسئله که در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد در خصوص این دیدار توضیح داد:

در مورد این تصمیم بسیار فکر کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم، سه ماه پر هیجان از فصل باقی مانده است و این تصمیم در نتایج ما در ادامه فصل تاثیری نخواهد داشت. امیدوارم در پایان فصل به شکلی که در خور باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم است از این تیم جدا بشوم. در ابتدای این دیدار خیلی زود به گل رسیدیم و این مسئله باعث شد تا در ادامه کار راحتی داشته باشیم. با این حال اسپورتینگ با گلی که به ثمر رساند شرایط را تا حدی دشوار کرد اما عکس العمل مناسبی مقابل این گل نشان دادیم.

بارسلونا در نبرد ابتدای هفته با سیستم 3-4-3 موفق شد در خانه اتلتیکو مادرید به پیروزی برسد و در این دیدار نیز با همین سیستم به مصاف خیخون رفت و موفق شد نتیجه پر گلی به دست آورد. لوچو در ادامه در این خصوص افزود:

در ویسنته کالدرون این سیستم را امتحان کردیم و احساس کردیم حضور با 4 هافبک در میانه میدان می تواند شرایط و فضای بهتر و بیشتری را برای ما ایجاد کند. پیشرفت خوبی با این سیستم داشته ایم و به همین خاطر به این سیستم خوش بین هستیم. با این حال در کالدرون از روبرتو به عنوان مدافع-هافبک استفاده کردیم، در این دیدار نمی خواستیم راکیتیچ یا دنیس در فاز دفاعی شرایط دشواری داشته باشند و به همین دلیل در مواقعی از این دیدار از بوسکتس در خط دفاع استفاده کردیم، باید شرایط و بازیکنان موجود در زمین را مورد نظر قرار دهیم تا عملکرد و نقش متفاوتی برای هر یک از آن ها انتخاب کنیم. با این حال شرایط هر دیدار متفاوت خواهد بود و آنچه که در هر دیدار برای ما اهمیت دارد نتیجه خواهد بود.

لوچو در ادامه در خصوص روحیه مناسبی که این برد پر گل به بارسلونا تزریق می کند افزود:

روحیه بازیکنان، گلزنی بازیکنان متفاوت و نحوه بازی تیم باعث قدرتمند تر شدن ما می شود، این پیروزی روحیه خوبی به کل تیم می بخشد. در این دیدار در بهترین شرایط خود قرار داشتیم و نمایش موثری از همه بازیکنان را شاهد بودیم.

لوییز انریکه که دوران فوتبال حرفه ای خود را از اسپورتینگ خیخون آغاز کرده است در ادامه ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند در فصل جاری در لالیگا باقی بماند:

آن ها در نیمه نخست شرایط سختی را برای ما ایجاد کردند اما در نیمه دوم کاری از پیش نبردند. آن ها برای بقا در لالیگا کار سختی خواهند داشت و میبایست مبارزه سختی انجام دهند. با این حال بهترین ها را برای خیخون آرزو می کنم.

1899