صبا - فولاد/ فقط برد و دیگر هیچ

صبا - فولاد/ فقط برد و دیگر هیچ

تیمهای صبا و فولاد در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیمهای صبای قم و فولاد خوزستان در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم رو در روی هم قرار می گیرند.

*صبای قم در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی جای دارد. آنها در صورت شکست در برابر فولاد به رده پانردهم سقوط می کنند و در صورت برد هم یکی دو پله در جدول بالا می آیند و از منطقه خطر دور می شوند.

*فولاد با 28 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی جای دارد. آنها با شکست صبا تا دو پله صعود می کنند و اگر نتیجه ای غیر از این رقم بخورد ممکن است یک پله تنزل داشته باشند.

*دیدار رفت این دو تیم در اهواز با نتیجه 2-0 به سود تیم فولاد به اتمام رسید.

*تیم صبا در نیم فصل دوم با روند رو به رشد خوبی مواجه شده است. آنها یک رده صعود داشته اند و روند خوبی در پیش گرفته اند. از آن طرف فولاد به استثنای یکی دو بازی ا[ر خود در نیم فصل دوم نمایش چندان جذابی نداشته است.

*ساسان انصاری با زدن 13 گل اقای گل لیگ برتر است.

*روزبه چشمی که قرار بود مقابل تیم فولاد اولین بازی خود را انجام دهد به دلیل پر بودن لیست این تیم از آمدن به جمع صبایی ها بازماند.

*این دو تیم 23 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف هم رفته اند که حاصل آن 5 برد برای صبا، 7 پیروزی برای فولاد و 11 تساوی بوده است.

*وحید طالب لو به دلیل مصدومیت به همراه مهرداد طهماسبی نمی توانند تیم فولاد را همراهی کنند.