منچسترسیتی 5 - 1 هادرزفیلد؛ صعود شاگردان پپ به جمع هشت تیم برتر جام حذفی

منچسترسیتی 5 - 1 هادرزفیلد؛ صعود شاگردان پپ به جمع هشت تیم برتر جام حذفی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچسترسیتی در شبی که به بیشتر ستارگان خود بازی داده بود به پیروزی پرگل مقابل هادرزفیلد دست یافت و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های منچسترسیتی و هادرزفیلد در بازی تکراری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند. برنده این بازی در مرحله یک چهارم مهمان میدلزبورو است.

منچسترسیتی

براوو، زابالتا، کلیچی، استونز، اوتامندی، فرناندینیو، گارسیا، دی بروین، استرلینگ، سانه، آگوئرو

نیمکت: کابایرو، فرناندو، سانیا، فرناندو، ناواس، دلف، سیلوا، ایهیناچو

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: سیتی در همان ابتدا می توانست به گل برسد اما ضربه آگوئرو که روی سانتر سانه در دهانه دروازه صاحب توپ شده بود به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 7: تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرد اما این هادرزفیلد بود که در عین ناباوری به گل رسید. بازیکن هادرزفیلد توپ را در میانه زمین گرفت و به راحتی از میان بازیکان سیتی عبور کرد و توپ را در موقعیتی مناسب به هری بان رساند این بازیکن هم روی اشتباه براوو موفق شد دروازه سیتی را باز کند.

دقیقه 30: استرلینگ پس از عبور از یار روبرویش سانتر خوبی به دهانه دروازه ارسال کرد و سانه با یک بغل پا دروازه خالی را باز کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه 34: سیتی به دلیل خطای مدافع حریف روی اوتامندی صاحب یک ضربه پنالتی شد که آگوئرو توانست ان را به گل تبدیل کند.

دقیقه 38: تیم میزبان به حملاتش ادامه داد و توسط زابالتا که جلو کشیده بود به گل سوم خود دست یافت. دروازه بان هادرزفیلد ضربه آگوئرو را مهار کرد اما مهاجم سیتی در برگشت صاحب توپ شد و زابالتا را در موقعیتی مناسب صاحب توپ کرد و این بازیکن هم توانست گل سوم سیتی را بثمر برساند.

دقیقه 44: تیم مهمان روی یک حمله سریع می توانست اختلاف را کم کند اما براوو ضربه مهاجم حریف را که با دروازه تک به تک شده بود مهار کرد.

دقیقه 55: هادرزفیلد بار دیگر صاحب یک موقعیت مناسب شد اما لولی که روی سانتر خوب بیلینگ در دهانه دروازه صاحب توپ شد نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 73: سیتی در جدی ترین موقعیت خود در نیمه دوم توانست به گل برسد. استرلینگ سانتر زمینی به دهانه دروازه فرستاد و آگوئرو با یک ضربه دقیق دروازه حریف را برای بار چهارم باز کرد.

دقیقه 90: ایهیناچو که به جای آگوئرو به بازی امده بود روی سانتر ناواس و در موقعیتی مشکوک به آفساید موفق شد گل پنجم سیتی را در این بازی بثمر برساند.

2031