پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - اتلتیکومادرید؛ تلاش سیمئونه و شاگردانش برای کسب سهمیه

پیش بازی دپورتیوو لاکرونیا - اتلتیکومادرید؛ تلاش سیمئونه و شاگردانش برای کسب سهمیه

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو بعد از شکست در مقابل بارسلونا، به فکر پیروزی در خانه دپور است.

به گزارش وبسایت نود، در تنها بازی روز پنج شنبه از هفته بیست و پنجم لالیگا، دپورتیوو رده هفدهمی میزبان اتلتیکومادرید است. اتلتیکومادرید بعد از شکست تلخ خانگی در مقابل بارسلونا در هفته 24 لالیگا، امیدوار است با پیروزی خارج از خانه در هفته بیست و پنجم لیگ اسپانیا در مقابل دپورتیوو بتواند شرایطش را در جدول بهبود ببخشد. سیمئونه و یارانش به نوعی پذیرفته اند که حضور در بین سه تیم اول لالیگا در این فصل تقریباً غیرمحتمل است و باید به فکر حفظ جایگاه چهارمی باشند تا فصل بعد بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشند. البته رقابت سختی برای کسب رتبه چهارم وجود دارد و سوسیداد فعلاً هم امتیاز با اتلتیکو است و ویارئال فقط سه امتیاز کمتر از راه راه پوشان مادریدی دارد.

پیش از شکست مقابل بارسلونا در لالیگا، تیم سیمئونه در هشت مسابقه متوالی لیگ شکستی را نپذیرفته بود و در آخرین بازی خارج از خانه شان، موفق شدند 4-1 خیخون را مغلوب سازند. اتلتیکو در شش مسابقه اخیرش در لالیگا، سه برد، دو تساوی و یک باخت را کسب کرده است، حالا آن ها این هفته در مقابل تیمی قرار می گیرند که شرایط خوبی در هفته های اخیر نداشته و در خانه هم آمار خیلی خوبی رقم نزده است.

دپورتیوو در شش مسابقه اخیرش در لالیگا، 4 شکست متوالی را پذیرفته و طعم برد را هم نچشیده است. آن ها در آخرین بازی خانگی شان در مقابل آلاوز 1-0 شکست خوردند. لاکرونیا در این شش مسابقه فقط 3 گل زده است. آن ها اکنون تنها با 4 برد در رده هفدهم جدول ایستاده اند و دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. البته به نسبت رقبای خود، دو بازی کمتر دارند.

 در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، شرایط به نفع اتلتیکو بوده است. شش برد برای تیم مادریدی، دو تساوی و بدون برد برای لاکرونیا. در این شش بازی دپور تنها موفق شده دو بار دروازه تیم مادریدی را باز کند، حال آن که اتلتیکو 9 بار موفق به این کار شده است. در این شش بازی، 20 کارت زرد و یک کارت قرمز رد و بدل شده است.

بازی رفت دو تیم در این فصل در حالی که دپور ده نفره شده بود، با پیروزی 1-0 تیم سیمئونه پایان یافت. فصل قبل بازی دو تیم در ورزشگاه ریازور با تساوی 1-1 به پایان رسید. دو فصل قبل در این ورزشگاه، اتلتیکو موفق به کسب پیروزی 2-1 شد.

آلبنتوسا به دلیل محرومیت نمی تواند در این مسابقه برای میزبان به میدان برود و حضور بورخس هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. آگوستو فرناندز و تیاگو غایبین تیم سیمئونه برای این بازی هستند که به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده اند. سائول نیگوئز به دلیل محرومیت غایب است و حضور خوان فران هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

دپور در 4 بازی قبلی اش در لالیگا شکست خورده است.

اتلتیکو در 5 مسابقه از 7 بازی اخیرش در مقابل دپورتیوو موفق به ثبت کلین شیت شده است.

دپور در 4 مسابقه اخیر خانگی اش در لالیگا، فقط یک بار باخته ولی در دو بازی اخیر خود در خانه، گلی هم نزده است.

اتلتیکو در 11 بازی اخیرش در تمامی مسابقات در مقابل دپورتیوو، بازنده نبوده است.

در سه بازی اخیر اتلتیکو در لالیگا، در هر مسابقه حداقل دو و نیم گل زده شده است.

1878