سیمئونه: دیدار سختی خواهیم داشت

سیمئونه: دیدار سختی خواهیم داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - روز گذشته په په مل به عنوان سرمربی جدید دپورتیوو لاکرونیا انتخاب شد تا دیگو سیمئونه و شاگردانش انتظار دیداری سخت را مقابل لاکرونیا داشته باشند.

به گزارش وبسایت نود، په په مل که به تازگی جانشین گایزکا گاریتانو در ریازور شده است می بایست در نخستین دیدار خود مقابل فینالیست سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود. لاکرونیا از ابتدای سال 2017 تا کنون در هیچ دیداری به پیروزی نرسیده است و 4 شکست پیاپی در لالیگا باعث شده است تا در حال حاضر در رتبه هفدهم جدول قرار بگیرد. با این حال دیگو سیمئونه که شرایط دشواری را در فصل جاری پشت سر می گذارد در خصوص این دیدار اعلام کرد لاکرونیا با هدایت مل شرایط سختی را برای روخی بلانکو ایجاد خواهند کرد. او در این خصوص در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت:

زمانی که مربی جدید به تیم وارد می شود، مقابله کردن با آن تیم بسیار دشوار خواهد بود چرا که حضور مربی جدید می تواند روحیه خوبی به بازیکنان ببخشد. احساس می کنم دپورتیوو با انگیزه فراوانی مقابل ما ظاهر خواهد شد. آن ها بازیکنان خوبی همچون کولاک و آندونه را در اختیار دارند می توانند با سرعت بالای خود شرایط دشواری را ایجاد کنند.

اتلتی که هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل بارسلونا شکست خورد در حال حاضر در رتبه چهارم لالیگا قرار دارد، ال چولو در ادامه در خصوص شرایط روخی بلانکو افزود:

بازیکنان همان هایی هستند که توانایی خود را نشان داده اند، در فصل جاری از نظر روانی شرایط متعادل و با ثباتی را نداشته ایم. وقتی شرایط آنگونه که انتظار داریم پیش نمی روند احساس بدی خواهیم داشت.

اتلتی در دیدار رفت مقابل لاکرونیا با حساب 1-0 به پیروزی رسیده است.

1899