قرارداد زازا با والنسیا دائمی خواهد شد

قرارداد زازا با والنسیا دائمی خواهد شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر فنی باشگاه والنسیا، خوزه رامون آلسانکو اعلام کرد خفاش ها علاقه دارند تا در پایان فصل سیمونه زازا را به طور دائمی به خدمت بگیرند.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم ایتالیایی یوونتوس نیم فصل نخست را در وستهام پشت سر گذاشت و پس از سپری کردن چندین ماه نا امید کننده در لیگ جزیره، بار دیگر به صورت قرضی به والنسیا منتقل شد، پس از درخشش این بازیکن، باشگاه والنسیا اعلام کرده است که در پایان فصل با پرداخت 16 میلیون یورو قرارداد این بازیکن را دائمی خواهد کرد. مدیر فنی خفاش ها در جلسه ای مطبوعاتی در این خصوص گفت:

زازا بازیکن والنسیا است، بعد از نیم فصل جاری، او 4 سال همراه ما خواهد بود و سعی خواهیم کرد شرایط را برای او به گونه ای بسازیم که بهترین بازی هایش را برای ما انجام دهد. امیدواریم او گل های زیادی برای ما به ثمر برساند و ما و هواداران را خوشحال کند.

فابین اوریانا نیز همانند زازا به صورت قرضی از سلتا ویگو به مستایا منتقل شده بود و به نظر می رسد خفاش ها علاقه دارند تا این بازیکن را نیز به صورت دائمی در اختیار بگیرند. آلسانکو همچنین در این خصوص افزود:

اوریانا نیز شرایط مشابهی با زازا دارد، او از حالا بازیکن والنسیا به حساب می آید.

زازا و اوریانا در دیداری که والنسیا مقابل رئال مادرید به پیروزی رسید برای خفاش ها گلزنی کردند تا در نهایت این تیم صدر نشین لالیگا را با حساب 2-1 شکست دهد.

1899