علی دایی دروازه‌بان تیم ملی جوانان را مقابل پرسپولیس بازی می‌دهد

علی دایی دروازه‌بان تیم ملی جوانان را مقابل پرسپولیس بازی می‌دهد

وبسایت رسمی برنامه نود - سنگربان جوان تیم نفت، تنها گزینه پیش روی علی دایی برای قرار گرفتن درون دروازه این تیم در بازی با پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار وبسایت نود، بعد از جرو بحث میلاد فراهانی و محمد دانشگر در بازی نفت مقابل ماشین سازی که منجر به دریافت کارت زرد از سوی داور شد. این دو بازیکن به دلیل سه کارته شدن دیدار حساس نفت در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل پرسپولیس را از دست دادند تا باتوجه به محرومیت فراهانی، علی دایی برای دیدار مقابل شاگردان برانکو، با بحران نبود یک سنگربان مطمئن و باتجربه در ترکیب تیم خود روبرو شود.

دایی در ابتدای فصل، بعد از جدایی وحید شیخ ویسی و پیوستن او به استقلال خوزستان، به دنبال جذب دروازه‌بانی مطمئن بود. در همین رابطه دایی دروازه‌بان‌های خارجی حاضر در تمرینات نفت را نپسندید و آنها را رد کرد و این نفرات مورد تایید قرار نگرفتند که این مساله باعث شد تیم نفت به غیر از میلاد فراهانی، گلر قابل اتکای دیگری را در ترکیب خود نداشته باشد.

در فصل نقل و انتقالات نیم فصل نیز علی دایی از طریق محسن خلیلی مذاکراتی را با سوشا مکانی انجام داد و قصد داشت سنگربان سابق پرسپولیس را به نفت بیاورد که پیشنهاد دایی با مخالفت سوشا روبرو شد و مکانی ترجیح داد در لیگ نروژ باقی بماند.

نفت همچنین درصدد جذب علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی که در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد بود که این مذاکرات هم به جایی نرسید تا همچنان زردپوشان تهرانی ذخیره مناسبی برای فراهانی نداشته باشند.

پس از این اتفاقات و عدم توافق با مکانی و حقیقی، علی دایی برای جایگزین فراهانی در ترکیب تیم خود، شهاب عادلی، سنگربان تیم ملی جوانان را به خدمت گرفت. عادلی که در رده سنی امید قرار داد، جزو دروازه‌بان‌های با آتیه فوتبال ایران است و بهزاد غلامپور مربی گلرهای نفت اعتقاد دارد عادلی ی‌تواند روزی جزو بهترین‌های فوتبال ایران باشد.

حالا با توجه به محرومیت میلاد فراهانی و غیبت او در بازی سخت و حساس نفت با پرسپولیس، علی دایی باید شهاب عادلی را برای نخستین بار درون ترکیب تیم خود قرار بدهد. عادلی که سابقه بازی در لیگ برتر را ندارد، باید در نخستین تجربه حضور خود در درون دروازه یک تیم لیگ برتری، مقابل صدرنشین فعلی لیگ و یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران یعنی مهدی طارمی قرار بگیرد که با توجه به تجربه پایین عادلی و جوانی او، قطعاً این بازی شروع سختی برای او خواهد بود.

 6017