کیون: کاش زلاتان به آرسنال آمده بود

کیون: کاش زلاتان به آرسنال آمده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع پیشین آرسنال از اینکه زلاتان ابراهیموویچ به این باشگاه ملحق نشد حسرت می خورد.

به گزارش وبسایت نود، مارتین کیون که بین سال های 1993 تا 2004 پیراهن آرسنال را بر تن کرد از اینکه زلاتان ابراهیموویچ هیچ وقت برای این تیم بازی نکرد حسرت می خورد. ابراهیموویچ در سال 2000 در تمرینات آرسنال شرکت کرد و آرسن ونگر به او یک قرارداد آزمایشی پیشنهاد کرد اما این بازیکن سوئدی این را توهین تلقی کرد و در نهایت به آژاکس پیوست.

کیون در بخشی از ستون هفتگی خود در نشریه دیلی میل نوشته:

از اینکه زلاتان ابراهیموویچ به آرسنال نیامد حسرت می خورم. او در سال 2000 زمانی که تنها یک نوجوان بود برای تمرین کردن آرسنال آمد و وضعیت فیزیکی اش به گونه ای بود که همبازیانم به شوخی می گفتند قرار است جای مرا در خط دفاعی بگیرد. همان زمان هم می شد شخصیت بزرگ او را دید. حالا که در منچستریونایتد می درخشد، مقایسه شدن با کانتونا غیر قابل اجتناب است.

کیون در مورد شباهت های ابراهیموویچ با اریک کانتونا گفته:

من دو بار مامور مهار کانتونا شدم. با اینکه کانتونا بازیکن باهوشی بود اما هیچ وقت فکر نکردم که ممکن است از دستان من فرار کند. زمانی که روی او تمرکز می کردم، می دانستم که می توانم مهارش کنم. زلاتان در مصاف های تک به تک از کانتونا بهتر است. او بزرگتر، پر زورتر و نیرومندتر است. کانتونا در 5 فصلی که در یونایتد بود توانست درهای موفقیت را برای آن ها باز کند. او برای همیشه به عنوان پادشاه شناخته خواهد شد اما زلاتان هم در حال بازسازی وجهه یونایتد است تا بار دیگر آن ها را تیم بزرگی کند.

2031