Feliz Aniversario مستر کی روش/ 64 سالگی ات مبارک!

Feliz Aniversario مستر کی روش/ 64 سالگی ات مبارک!

سرمربی تیم ملی ایران 64 ساله شد.

به گزارش کاپ، امروز اول مارچ است. اول مارچ 2017. در چنین روزی یک خانواده پرتغالی در منطقه نومپالای موزامبیک فرزندی پسر به دنیا آوردند. پسری که قرار بود آینده ای درخشان و فوق العاده داشته باشد. قرار بود شخصیتی مثال زدنی و یونیک و خاص داشته باشد. قرار بود جهانگردی کند و روزی هدایت کهکشانی ترین تیم تاریخ را بدست بگیرد. قرار بود دستیار یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال شود. قرار بود یکی از بهترین نسل های فوتبال پرتغال را پرورش دهد. قرار بود چند تیم را به جام جهانی ببرد و صد البته قرار بود به کشوری قدم بگذارد که مردمش با همه پستی ها و بلندی ها او را از ته دل دوست داشته باشند و به او افتخار کنند.

خانم ها آقایان امروز اول مارچ است. امروز زادروز 64 سالگی کارلوس کی روش است. کسی که شش سال است عنان تیم ملی ما و حتی فراتر از آن به دست گرفته است. کارلوس به میانه های دهه هفتم زندگی اش رسیده و گرد پیری نرم نرمک روی صورت او جا خشک کرده و حالا با سرعت بیشتر می کند. آقای خاص و چشم آبی با حرکات کاریزماتیکش این روزها باز حاشیه ساز شده است. بحث امروز و دیروز نیست اما با این حال او هواخواهان خودش را دارد حتی اگر حرفهایش زورتر از زور باشد. حتی اگر هیچ منطقی پشتش نهفته نباشد.

حالا شصت و چهارمین سال زندگی این مرد پرتغالی می تواند یکی از خاص ترین سال هایش باشد. او می تواند در این سال برای اولین بار تیم ملی ایران را برای دومین مرتبه پیاپی به جام جهانی برساند. اتفاقی که اگر خودش کمی کوتاه بیاید و بقیه همراهی اش کنند اصلا دور از دسترس نیست. نمی خواهیم وارد بحثها و جدل های اخیر کی روش با برانکو و فدراسیون و .... شویم. نمی خواهیم به کسی حق بدهیم و یا حق کسی را بستانیم. حداقل امروز زمان مناسبی نیست.

پس تولدت مبارک آقای کی روش یا  به زبان خودت  ! Feliz Aniversario sr Carlos