پیش بازی رئال مادرید - لاس پالماس؛ لوس بلانکوس در پی انتقام

پیش بازی رئال مادرید - لاس پالماس؛ لوس بلانکوس در پی انتقام

وبسایت رسمی برنامه نود - فردا شب دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس از هفته 25 رقابت های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، فردا از هفته 25 رقابت های لالیگا، دو تیم رئال مادرید و لاس پالماس در حالی به مصاف هم خواهند رفت که شاگردان زیدان در دیدار رفت 2 امتیاز مقابل این حریف از دست داده اند.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

زمان برگزاری مسابقه: ساعت 00:00 به وقت تهران

تاریخ برگزاری مسابقه: پنجشنبه؛ 12 اسفند 1395

محل برگزاری مسابقه: مادرید؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور مسابقه: آقای فرناندز بوربالان

پیش بازی:

رئال مادرید همچنان با یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا و یک امتیاز بیشتر از این تیم صدرنشین رقابت های لالیگا است. این هفته تیم زیدان موفق شد در حالیکه با نتیجه 2-0 مقابل ویارئال عقب افتاده بود، بازگشتی رؤیایی رقم زده و با نتیجه 3-2 در خانه حریف به پیروزی سختی دست یافت. زین الدین زیدان در پایان این مسابقه اشاره کرد که ایسکو و موراتا، شایسته دقایق بازی بیشتری هستند و فردا باید دید آیا کریم بنزما بعد از عملکرد ضعیفی که در این فصل داشته، باز هم در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت یا آلوارو موراتا فرصت مجدد خودنمایی پیدا خواهد کرد.

دیدار رفت دو تیم امسال با نتیجه 2-2 در جزایر قناری به پایان رسید و رئال مادرید در تلاش است تا با انتقام بازی رفت، در خانه 3 امتیاز را کسب کرده و همچنان به صدرنشینی ادامه دهد؛ زیرا در غیر اینصورت بارسلونا فشار را روی این تیم با شدت بیشتری حفظ خواهد کرد و چه بسا که صدر جدول نیز برای این تیم از دست برود. در حالی که به مقطع پایانی فصل نزدیک می شویم و تنها 13 و 14 بازی سرنوشت ساز باقی مانده است.

لاس پالماس در رتبه 12 لالیگا قرار دارد اما با پشتوانه 4 شکست متوالی راهی برنابئو می شود. تیم کوئیکه ستین از 7 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده و در خطر سقوط به رتبه های پایین تر جدول است اما آنها در 4 شکست اخیر خود تنها 5 گل دریافت کرده اند و این ضعف خط حمله آنها در بازگشت به بازی را نشان می دهد.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

آخرین اخبار از دو تیم و حقایق بازی:

رافائل واران تنها مصدوم تیم رئال مادرید است و در این دیدار غایب خواهد بود تا په په و ناچو برای حضور در قلب خط دفاعی با هم رقابت کنند. خاوی کاستیانو، میشل ماکدو، آنخل مونتورو، مارکو لیوایا و هلدر لوپس مصدومان تیم لاس پالماس هستند و در این دیدار حضور نخواهند داشت. خسه رودریگز، بازیکن سابق رئال مادرید، برای اولین بار پس از جدایی در تابستان گذشته و تجربه ای ناموفق در پاریسن ژرمن، مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت. رئال مادرید در 8 بازی خانگی اخیر خود در لالیگا پیروز شده و در این بازی ها حداقل 2 گل به ثمر رسانده است. رئال مادرید در 3 بازی خانگی اخیر خود مقابل لاس پالماس در تمامی رقابت ها، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است. لاس پالماس در 6 بازی از 7 بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا شکست خورده و 4 شکست اخیر خود در لالیگا با اختلاف یک گل بوده است.

پیش بینی نتیجه مسابقه در وب سایت Whoscored:

1771