لوکاکو: در اورتون خوشحالم اما می خواهم جام های زیادی ببرم

لوکاکو: در اورتون خوشحالم اما می خواهم جام های زیادی ببرم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره بلژیکی اورتون اذعان کرده می خواهد به پیشرفتش ادامه دهد و سال به سال بازیکن بهتری شود.

به گزارش وبسایت نود، روملو لوکاکو 23 ساله که در جریان پیروزی روز شنبه اورتون مقابل ساندرلند موفق شد هفدهمین گل خود در این فصل لیگ برتر را بثمر برساند ضمن ابراز خوشحالی از حضور در اورتون و روند پیشرفت تیم تاکید کرده که دوست دارد فاتح جام های مختلف شود.

لوکاکو به Sky Sports گفته:

مشخصا دوست دارم تا جاییکه امکان دارد فاتح بزرگترین جام ها شوم اما برای دست یافتن به این هدف باید به روند خودم ادامه دهم. اگر به بازیکنانی چون مسی، رونالدو و آنری نگاه کنید متوجه می شوید آن ها دائما پیشرفت کردند و بهتر شدند. من هم می خواهم این کار را بکنم.نمی خواهم خیلی زود به اوج برسم. می خواهم سال به سال بهتر شوم. ایجنت من در حال مذاکره با اورتون است. من تنها می خواهم فوتبال بازی کنم. برای من مهمترین چیز پیروزی تیم و خوشحالی هواداران است. شما می توانید ببینید که من در زمین از نحوه بازی تیم خوشحالم و ما باید به این روند ادامه دهیم.

در این فصل بیشتر تلاش کردم و بیشتر می دوم. ثبات بیشتری پیدا کردم اما مربی می خواهد که بیشتر در جریان بازی باشم. در حال یاد گرفتن هستم و احساس خوبی دارم. نسبت به نحوه بازی تیم احساس بهتری دارم و می خواهم مثل بقیه بازیکنان تیم به پیشرفت ادامه دهم. مربیان امروزه تنها نمی خواهند مهاجمان شان حمله کنند بلکه می خواهند آن ها دفاع هم بکنند و روی مدافعان فشار بیاورند. با سرعتم می توانم مدافعان را وادار به اشتباه کنم. من ذهنیت پیروزی طلبی دارم و از این بابت خوشحالم.

2031