ذوب آهن یک - الاهلی عربستان 2 ؛ ذوب آهن تنها تیم بازنده ایرانی

ذوب آهن یک - الاهلی عربستان 2 ؛ ذوب آهن تنها تیم بازنده ایرانی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریف عربستانی شکست خورد.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که الاهلی از دقیقه 46 با یک یار کمتر بازی می کرد، ذوب آهن نتوانست از فرصت های ایجاد شده روی دروازه استفاده کند و در نهایت با نتیجه دو بر یک بازی را به حریف واگذار کرد.

الاهلی عربستان

یاسر مسلم، محمد الفتیل، محمد عبدالشفی، سعید المووالید، موتاض هوساوی، سعد عبدالامیر، تایسر الاجاسم، جیانیس فتفاتزیدیس (46- عمام)، سلمان مواشر (67- موقهوی)، عبدالفتاح توفیق و عمر السومةسرمربی: کریستین گروس

ذوب آهن

محمدرشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، علی همام، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر، جری بنگستون (76- مرتضی تبریزی) و مهدی رجب زاده (85- قاسم حدادی فر)

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

  مهدی رجب زاده (45- پنالتی) برای ذوب آهن؛ عبدالفتاح اسیری (29) و عمر سوما (85) برای الاهلی

سعید الموالید(32) از الاهلی

  موتاس هوساوی (45) از الاهلی

شرح بازی

دقیقه 12: بازیکنان الاهلی ارسال خوبی را روی دروازه ذوب آهن انجام دادند اما این توپ با واکنش مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 13: شوت مهدی رجب زاده در اولین موقعیت جدی ذوب آهن به دیرک افقی دروازه برخورد کرد و در برگشت مدافعین الاهلی توپ را دور کردند.

دقیقه 20: جاسم بازیکن الاهلی از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه ذوب آهن زد که رشید مظاهری با یک واکنش خوب این توپ را برگشت داد.

گل اول تیم الاهلی عربستان توسط عبدالفتاح اسیری

دقیقه 29: بازیکنان تیم الاهلی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه ذوب آهن شوتزنی کردند که این توپ با دفع ناقص مدافع ذوب آهن جلوی پای اسیری افتاد و این بازیکن با یک شوت سرضرب از درون محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه 34: ضربه آزاد تیم ذوب آهن از نزدیکی محوطه جریمه حریف را مهدی رجب زاده زد که این ضربه با اختلاف اندکی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

گل اول ذوب آهن توسط مهدی رجب زاده

دقیقه 45: تیم فوتبال ذوب آهن روی یک ضدحمله توسط بنگستون به سمت دروازه الاهلی حمله ور شد که خطای بازیکن الاهلی روی بنگستون یک ضربه پنالتی برای ذوب آهن به ارمغان آورد. مهدی رجب زاده این ضربه را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 50: ضربه بنگستون از داخل محوطه جریمه با واکنش مسلم راهی کرنر شد.

دقیقه 65: ارسال محمدرضا حسینی از سمت راست و ضربه سر ضربت احسان پهلوان به شکل کاملا خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

گل دوم الاهلی عربستان توسط عمر السومة

دقیقه 85: بازیکنان الاهلی روی ضربه آزاد پشت محوطه جریمه به گل رسیدند. عمر السومة این ضربه را به طور مستقیم و با یک شوت محکم به سمت دروازه زد که از دست مظاهری کاری برنیامد و گل دوم الاهلی به ثمر رسید.

پایان بازی

ذوب آهن اصفهان یک - الاهلی عربستان 2

خلاصه بازی ذوب آهن و الاهلی عربستان