اعداد و ارقام هفته بیست و دوم بوندس لیگا؛ از یکصدمین کلین شیت نویر تا رکورد شکنی اوبامیانگ

اعداد و ارقام هفته بیست و دوم بوندس لیگا؛ از یکصدمین کلین شیت نویر تا رکورد شکنی اوبامیانگ

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و دوم بوندس لیگا با برد پرگل بایرن مونیخ مقابل هامبورگ همراه بود و دورتموند هم توانست برای دومین هفته پیاپی بردی قاطع کسب کند.

به گزارش وبسایت نود، در هفته بیست و دوم بوندس لیگا هرتا برلین دوباره در بازی های خانگی موفق عمل کرد به گونه ای که تاکنون از 33 امتیاز ممکن در بازی های خانگی 28 امتیاز را کسب کرده اند.

0

دو تیم در ماه فوریه در بوندس لیگا شکست را تجربه نکردند. بایرن مونیخ در 4 بازی خود 2 برد و 2 تساوی کسب کرد و در کارنامه شالکه هم 1 برد و 3 تساوی ثبت شد.

3

وردربرمن برای اولین بار در سه بازی متوالی وولفسبورگ را شکست داد.

4

برای چهارمین بار در این فصل در بازی های لایپزیگ، بازیکنان حریف به اشتباه دروازه خودی را باز کردند. لایپزیگ تاکنون بیشترین بهره را از گل های خودی حریفان برده است.

5

در این هفته پنج تیم در بیرون از خانه موفق به کسب برد شدند.

5

برای پنجمین بار در این فصل، یک بازیکن در بازی مقابل هامبورگ موفق به ثبت هت تریک شده بود. این هفته روبرت لواندوفسکی در برد 8-0 بایرن مونیخ مقابل هامبورگ هت تریک کرد. قبل از او جوئل پویانپالو، آنتونی مودسته، پیر امریک اوبامیانگ و دنی لاتزا موفق به این کار شده بودند.

6

وداد ایبیشویچ برای ششمین بار در این فصل موفق شد گل او بازی را به ثمر برساند.

8

برای اولین بار در این فصل بازیکنان بایرن مونیخ موفق به زدن بیش از 6 گل در ییک بازی شدند. برد 8-0 باواریایی ها مقابل هامبورگ قاطعانه ترین برد فصل بود.

9

سرج نبری برای اولین بار موفق شد 2 گل در یک بازی به ثمر برساند. او 9 گل از 10 گل این فصلش را در بیرون از خانه به ثمر رسانده است. در بازی با وولفسبورگ او روی دو شوت ابتدایی اش دو گل به ثمر رساند.

12

بوروسیا دورتموند در این هفته موفق شد برای دوازدهمین بازی پیاپی فرایبورگ را شکست دهد. زنبورها چنین رکوردی را مقابل هیچ تیمی در تاریخ بوندس لیگا ندارند.

12

مونشن گلادباخ در این هفته توانست چهارمین برد خود در پنج بازی اخیر را کسب کند و با کسب 12 امتیاز بهترین عملکرد را در سال جدید میلادی داشته باشد.

15

لایپزیگ پانزدهمین برد فصل خود را کسب کرد، بیشترین تعداد برد توسط یک تیم تازه صعود کرده، چیزی که قبلا هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده بود.

15

پال فرهائگ اولین پنالتی فصل آگسبورگ را تبدیل به گل کرد. او تاکنون 15 بار در بوندس لیگا از روی نقطه پنالتی برای تیمش گل زنی کرده  تنها یک بار در گل کردن پنالتی خود ناموفق بوده است.

28

هرتا برلین در فصل جاری 28 امتیاز در بازی های خانگی کسب کرده است. تیم پال داردای تنها 5 امتیاز را در بازی های خانگی از دست داده و بهترین عملکرد را در بین تیم های بوندس لیگا در بازی های خانگی داشته است.

38

با گذشت 22 هفته از بوندس لیگا هوفنهایم 38 امتیاز کسب کرده است و این در حالی است که آن ها در پایان فصل 37 امتیاز کسب کرده بودند.

45

بایرن مونیخ هشت بازی آخر خانگی خود مقابل هامبورگ را با برد پشت سر گذاشته است و در این دیدارها بازیکنان این تیم 45 گل به ثمر رسانده اند و تنها 3 بار دروازه این تیم باز شده است.

100

توماس توخل به عنوان سرمربی برای یکصدمین بار در بوندس لیگا روی نیمکت نشست.

100

مانوئل نویر در بازی مقابل هامبورگ یکصدمین کلین شیت خود با پیراهن بایرن مونیخ در بوندس لیگا را به ثبت رساند.

103

پیر امریک اوبامیانگ در بازی مقابل فرایبورگ 2 گل به ثمر رساند و تعداد گل های زده خود برای دورتموند در تمامی رقابت ها را به 103 رساند. او هم اکنون در تعداد گل زده برای دورتموند با لواندوفسکی برابر است.

125

آرین روبن موفق شد یکصد و بیست و پنجمین گل خود در تمامی رقابت ها برای بایرن مونیخ را به ثمر برساند و با رکورد کلودیو پیزارو برابری کند.

150

سوکراتیس پاپادوپولوس مدافع یونانی دورتموند یکصد و پنجاهمین بازی اش در بوندس لیگا را انجام داد و اولین گل فصل خود را هم به ثمر رساند.

250

رنه آدلر دروازه بان هامبورگ در روزی که دهمین سال حضورش در بوندس لیگا را جشن می گرفت برای دویست و پنجاهمین بار در بازی های این لیگ به میدان رفت.

250

دورتموند دویست و پنجاهمین برد خارج از خانه اش در بوندس لیگا را در این هفته کسب کرد.

254

لوکاژ پیژچک مدافع لهستانی دورتموند با عبور از رکورد یاکوب بلاژیکوفسکی با 254 بازی برای دورتموند تبدیل به باسابقه ترین لهستانی تاریخ این باشگاه شد.

12.97

همانند هفته های گذشته آلساندرو شوپف بازیکن اتریشی شالکه در میان بازیکنان بوندس لیگا بیشترین دوندگی را داشت و با 12 کیلومتر و 970 دوندگی بهترین آمار هفته را ثبت کرد. 

120.39

در میان تیم ها هم مونشن گلادباخ با دوندگی کلی 120 کلیومتر و 390 متر بهترین عملکرد را داشت و بازیکنان بایرن مونیخ با 105 کیلومتر و 690 متر دوندگی پائین ترین آمار هفته را داشتند.

1000

کارلو آنچلوتی در بازی مقابل هامبورگ هزارمین بازی اش به عنوان مربی را تجربه کرد. آنچلوتی در 59 درصد از بازی های خود به عنوان مربی برد کسب کرده است.

7899