لسترسیتی 3 - 1 لیورپول؛ مشکل رانیری بود یا کودتایی برای اخراج شدن سرمربی ایتالیایی؟

لسترسیتی 3 - 1 لیورپول؛ مشکل رانیری بود یا کودتایی برای اخراج شدن سرمربی ایتالیایی؟

وبسایت رسمی برنامه نود - لسترسیتی در اولین بازی خود بعد از اخراج رانیری، مقابل لیورپول مدعی، 3-1 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، روباه ها در اولین مسابقه خود بعد از جدایی سرمربی ایتالیایی، مقابل لیورپول به یک برد دلچسب دست یافتند تا فعلاً از منطقه سقوط فاصله بگیرند. این اولین پیروزی لسترسیتی بعد از مدت ها در لیگ برتر بود. ضمن این که لسترسیتی که در سال 2017 میلادی در لیگ برتر هیچ گلی نزده بود، در این مسابقه سه بار دروازه قرمزها را باز کرد.

در آخرین بازی دوشنبه شب از هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس (به جز بازی های عقب افتاده) لسترسیتی در کینگ پاور میزبان لیورپول بود، قضاوت این مسابقه برعهده مایکل الیور بود. دو تیم با این ترکیب به مصاف هم رفتند:

لسترسیتی

اشمایکل، سیمپسون، مورگان، هوت، فاکس، درینکواتر، اندیدی، محرز، اکازاکی، آلبرایتون، واردی

نیمکت

چایلول، کینگ، آمارتی، سلیمانی، زیلر، گری، اولوئا

لیورپول

مینیوله، کلاین، ماتیپ، لوکاس، میلنر، جان، واینالدوم، لالانا، مانه، کوتینیو، فرمینو

نیمکت

کاریوس، مورنو، کلاوان، استیوارت، آرنولد، اوریگی، وودبرن

لسترسیتی در حالی دوشنبه شب در لیگ برتر میزبان لیورپول بود که نتایج این هفته لیگ جزیره باعث شده بود مدافع عنوان قهرمانی به منطقه سقوط برود و روباه ها برای اولین بار در این فصل بدون رانیری به مستطیل سبز رفتند. یاران میزبان که انگیزه زیادی برای این مسابقه داشتند، از همان ابتدا بر حریف مسلط بودند و مزد برتری خود را گرفتند.

لسترسیتی در 20 دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بود و مزد برتری خود را با گل گرفت. آن ها چند موقعیت روی دروازه لیورپول خلق کردند تا این که واردی گل اول را به ثمر رساند. اما مشخص نبود این نمایش خوب به دلیل جدایی رانیری بوده یا کودتایی از سوی بازیکنان صورت گرفته تا سرمربی ایتالیایی، کینگ پاور را ترک کند. به هر شکل میزبان در دقیقه 28 به گل اول رسید.

دقیقه 28: واردی که آخرین گل دوران مربیگری رانیری را در لسترسیتی به ثمر رسانده بود، پیش از دقیقه 30، لستر را 1-0 جلو انداخت. پاس در عمق عالی آلبرایتون به واردی رسید و این بازیکن با یک ضربه تمام کننده دروازه مینیوله را باز کرد.

دقایقی بعد از گل اول لسترسیتی، لیورپول این فرصت را داشت تا توسط کوتینیو بازی را به تساوی بکشاند که اشمایکل روی ضربه بازیکن حریف واکنش خوبی نشان داد. اما میزبان که در نیمه اول کاملاً باانگیزه و پرتوان ظاهر شده بود به گل بعدی هم رسید.

دقیقه 38: پرتاب اوت از سمت چپ بعد از یک رفت و برگشت به درینکواتر رسید و ضربه سرضرب و دیدنی این بازیکن به گوشه دروازه رفت تا امیدهای لیورپول برای کسب امتیاز در این بازی کمتر شود.

در نهایت نیمه نخست این بازی در شرایطی پایان یافت که نمایش خوب لسترسیتی موجب غافلگیری بود.

لیورپول در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و لستر عقب کشیده بود، بازی در دستان تیم کلوپ بود و قرمزها، تیم حریف را در یک سوم دفاعی محبوس کرده بودند، ولی دوشنبه شب، شبِ لیورپول نبود و بازیکنان هجومی و خلاق تیم کلوپ عملکرد خوبی نداشتند.

در حالی که لیورپول مالک توپ و میدان بود، لسترسیتی باز هم به یاد روزهای خوب فصل قبل، روی ضدحملات و تک موقعیت های خود به گل رسید. واردیِ آماده باز هم در نقش گلزن ظاهر شد.

دقیقه 60: سانتر از جناح چپ با ضربه سر واردی همراه شد، او که بالاتر از امره جان موفق شده بود ضربه سرش را روانه دروازه کند، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا بازی 3-0 شود.

اما واکنش لیورپول به گل آخر لسترسیتی مثبت بود تا روزنه ای از امید به روی قرمزها باز شود، امره جان که روی گل سوم حریف عملکرد خیلی خوبی نداشت در این صحنه سازنده گل لیورپول بود.

دقیقه 68: حرکت خوب امره جان با نفوذ وی به دفاع لستر همراه شد و در نهایت او توپ را به کوتینیو سپرد، ستاره برزیلی هم با یک ضربه بغل پا و زمینی بازی را 3-1 کرد.

در ادامه هر دو تیم دست به تعویض هایی زدند و موقعیت هایی نیز نصیب هر یک از دو تیم لستر و لیورپول شد ولی گلی وارد دروازه ها نشد تا در نهایت لسترسیتی 3-1 برنده بازی شود.

لسترسیتی که در سال 2017 گلی در لیگ برتر نزده بود، بعد از 5 باخت پیاپی در لیگ جزیره، به یک برد دلچسب دست یافت و با 24 امتیاز، به رده پانزدهم رفت. روباه ها با این برد خانگی، بسیاری از رکوردهای منفی خود را در هفته های اخیر پشت سر گذاشتند و حالا امید برای ادامه فصل بیشتر در نزد بازیکنان و هواداران این تیم احساس می شود.

لیورپول هم بعد از برد مقابل تاتنهام، دوباره به یک مانع بزرگ برخورد کرد و متحمل سومین باختش در شش بازی اخیر لیگ برتری شد. اکنون کار لیورپول برای حضور در جمع 4 تیم برتر لیگ جزیره سخت تر از قبل هم شد. ضمن این که آن ها سایه دو رقیب سنتی خود (منچستریونایتد و اورتون) را هم حس می کنند.

دانلود خلاصه بازی لسترسیتی 3-1 لیورپول 

1878