مدیر ویارئال، داور را به تبانی با رئال مادرید متهم کرد

مدیر ویارئال، داور را به تبانی با رئال مادرید متهم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - فرناندو رویگ، مدیر ویارئال از عملکرد داور در بازی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه لاسرامیکا انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید در دیداری سخت با نتیجه سه بر دو مقابل ویارئال پیروز شد تا صدرنشین لالیگا باقی بماند. رویگ، مدیر ویارئال ادعا کرده که خیل مانزانو، داور بازی و دستیارانش با ساکهای تیم رئال مادرید ورزشگاه را ترک کرده اند. وی اظهار داشت:

خیل مانزانو و دستیارانش استادیوم را با ساک های رئال مادرید ترک کردند. این اتفاق درستی نیست.

البته مشخص نیست که منظور رویگ ساک هایی بوده که لوگوی رئال مادرید را داشته یا هدیه ای از جانب رئال مادرید به آنها رسیده است. هیچ عکسی هم وجود ندارد که ادعای رویگ را ثابت کند. در این بازی هر چند که صحنه گل دوم رئال که از روی نقطه پنالتی توسط رونالدو به ثمر رسید مشکوک به نظر می رسید و برخی مدعی بودند که هند برونو عمدی نبوده است اما گل دوم ویارئال هم در موقعیتی مشکوک به آفساید به ثمر رسید. رویگ در ادامه بیان کرد:

توپ مستقیما به دست برونو نخورد بلکه به بازویش خورد. ضربه روی ریباند به دستش خورد و فکر نمی کنم که پنالتی در کار بوده باشد. نمی دانم که داور رنگ سفید را بهتر از رنگ زرد می دانسته یا نه اما صحنه  پنالتی بازی را کشت. فکر نمی کنم که تصمیمش درست بوده باشد. رئال واکنش خوبی داشت اما یک پنالتی ناعادلانه به آنها کمک کرد تا نتیجه را برگردانند.

1140