ذوب آهن ایران-الاهلی عربستان/ جدال تمام سبزها در عمان

ذوب آهن ایران-الاهلی عربستان/ جدال تمام سبزها در عمان

تیم های ذوب آهن و الاهلی عربستان روز سه شنبه در عمان به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم های ذوب آهن اصفهان و الاهلی عربستان روز سه شنبه از ساعت 18:45 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان به مصاف هم می روند. این دیدار در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود.

* ذوب آهن در هفته اول در دوبی مقابل العین و ستاره هایش به یک تساوی ارزشمند یک-یک دست پیدا کرد. تک گل شاگردان مجتبی حسینی در آن مسابقه توسط جری بن سون در دقیقه 56 زده شد. درخشش محمدرشید مظاهری در آن مسابقه یکی از عوامل موفقیت ذوبی ها بود.

* الاهلی عربستان در هفته نخست شروع مقتدرانه ای داشت و موفق شد در خانه با نتیجه 2برصفر با گل های مباشر و سوماه بنیادکار ازبکستان را شکست دهد و به عنوان تنها تیم سه امتیازی گروه در صدر جدول قرار بگیرد.

* الاهلی عربستان کریستین گروس را به عنوان سرمربی خود می داند. مرد 62 ساله و سوئیسی که پیش از این هدایت تیم های یانگ بویز، اشتوتگارت ، بازل، تاتنهام و ... کار کرده است.

* الاهلی فصل گذشته به مقام قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان دست پیدا کرد.

* تیم الاهلی در ترکیب خود چهار بازیکن خارجی دارد. محمد عبدالشافی، جیانیس فت فات زینیس، سعید عبدالامیر و عمرالسوماه این نفرات هستند که از کشورهای مصر، یونان، عراق و سوریه هستند.

* در بین بازیکنان داخلی تیم الاهلی تایسی الجاسم که کاپیتان این تیم هم هست به همراه موتاز اوساوی و یاسرالمسلم نفرات مهم به شمار می آید.

* تیم های ایرانی در این سری از رقابت ها دو بار مقابل تیم های عربستانی قرار گرفتند که حاصل آن یک پیروزی و یک تساوی بوده است.بدین ترتیب هنوز تیم های عربستانی مقابل نمایندگان ایران به پیروزی نرسیدند.