الوحده امارات-پرسپولیس ایران/جنگ عنابی و سرخ در آل نهیان

الوحده امارات-پرسپولیس ایران/جنگ عنابی و سرخ در آل نهیان

تیم های الوحده و پرسپولیس روز سه شنبه در ورزشگاه آل نهیان به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه از ساعت 18:40 در امارات به مصاف الاهلی ابوظبی می رود. این مسابقه در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به انجام می رسد.

* پرسپولیس در هفته نخست میزبان الهلال عربستان بود. این مسابقه که در عمان برگزار شد در پایان با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه پیدا کرد. محسن مسلمان در دقیقه 68 تنها گل سرخپوشان تهرانی را به ثمر رساند.

* الوحده امارات  نیز در هفته نخست در قطر با نتیجه 2بریک به الریان باخت تا تنها تیم بدون امتیاز این  گروه نام بگیرد و در قعر جدول قرار بگیرد.

* بازی روز سه شنبه در ورزشگاه آل نهیان برگزار می شود. ورزشگاهی که گنجایش تقریبا 12هزار نفری دارد و سال 1995 ساخته شده است و در سال 2006 بازسازی شد.

* سرمربی تیم الاهلی امارات خاویر آگیره است. سرمربی 58 ساله و مکزیکی که از سال 2015 هدایت این تیم اماراتی را برعهده گرفته است. آگیره پیش از این در تیم های اسپانیول، اتلتیکو مادرید، تیم ملی ژاپن و مکزیک و ... سرمربیگری کرده است.

* کاروان پرسپولیس پس از تساوی مقابل الهلال عمان را به مقصد دوبی ترک کرد و سپس از آنجا راهی ابوظبی شد. شاگردان برانکو در این مدت در هتل  ایرانیان دوبی مستقر بودند.

* در فاصله 48 ساعت مانده تا آغاز بازی تمام بلیت های این مسابقه فروخته شد. الاهلی جزو تیم های قدیمی و پرطرفدار امارات به حساب می آید که توسط خاندان آل نهیان اداره می شود. همان خاندانی که مالکیت باشگاه منچسترسیتی را برعهده دارد.

* در هفته نخست رقابت ها تیم های استقلال و ذوب آهن مقابل نمایندگان امارات حاضر شدند که حاصل آن یک تساوی و یک شکست بود. باید دید پرسپولیس می تواند اولین نماینده ما باشد که تیم های اماراتی را شکست می دهد.

* بهترین بازیکن تیم الوحده کسی نیست جز سباستین تاگلیابو. مهاجم آرژانتینی و باتجربه ای که در لیگ حرفه ای امارات در 15 بازی 15 گل زده و البته دو بار هم اخراج شده است.

* دیگر بازیکنان مهم تیم الوحده عبارتند از: بالاژ جوجاک، خورخه والدیویا، ریم چانگ وو و همچنین اسماعیل مطر هافبک کهنه کار و اماراتی الوحده که کاپیتان تیم هم به حساب می آید در نهایت دنیلسون برزیلی که سابقه حضور در آرسنال هم دارد دیگر بازیکن مهم الوحده به شمار می آید.

*دو غایب بزرگ پرسپولیس در این بازی رامین رضاییان و علی علیپور هستند که با نظر برانکو به دلیل بی انضباطی این بازی را از دست دادند.