اتلتیکو مادرید 1 - 2 بارسلونا؛ شلیک 3 امتیازی قاتل اتلتی به قلب ویسنته کالدرون

اتلتیکو مادرید 1 - 2 بارسلونا؛ شلیک 3 امتیازی قاتل اتلتی به قلب ویسنته کالدرون

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم از هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف هم رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که پس از شکست اخیر مادریدی ها مقابل والنسیا، دو تیم با امید بیشتری به رقابت های لالیگا ادامه خواهند داد و پیروزی در این دیدار می توانست کمک بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی به هر یک از دو تیم بکند. دو تیم با ترکیب زیر به میدان رفتند.

ترکیب اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، ورسالشکو، ساویچ، گودین، لوییز، کاراسکو، سائول، گابی، کوکه، گریزمان، گامیرو

ترکیب بارسلونا: 

تراشتگن، روبرتو، پیکه، اومتیتی، متیو، رافینیا، بوسکتس، اینیستا، مسی، سوارز، نیمار

اتلتی در همان ابتدای بازی موقعیت خوبی را توسط کاراسکو از دست داد. در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما دفاع دو تیم مانع از این شد که شاهد گل باشیم.

دقیقه ۲۶: اشتباه پیکه باعث شد تا گریزمان موقعیت شوتزنی به دست آورد، شوت پر قدرت او به زیبایی توسط تراشتگن مهار شد.

دقیقه ۲۹: روی حمله ای پر دامنه مسی ضربه پر قدرتی را روانه دروازه اتلتی کرد که با مهار ناقص اوبلاک همراه شد. سوارز تلاش کرد توپ برگشتی را به گل تبدیل کند و روی یک رفت و برگشت توپ وارد دروازه شد اما داور این دیدار مشخص نشد به چه دلیل این گل را مورد قبول قرار نداد.

در ادامه اتلتی موقعیتی فوق العاده داشت تا دروازه بارسلونا را باز کند اما پاس کات بک کوکه را تراشتگن به زیبایی مهار کرد. بارسلونا نیز روی ضربه آزاد مسی می رفت تا از حریف پیش بی افتد اما باز هم درخشش اوبلاک مانع از گلزنی این بازیکن شد.

دقیقه ۴۳: ضربه سر پیکه روی ارسال کرنر می رفت تا به نخستین گل بازی تبدیل شود اما اوبلاک روی خط توپ را مهار کرد.

نیمه نخست این دیدار شاهد نمایشی جذاب و سراسر حمله از دو تیم بودیم اما دروازه بانان و مدافعین قدرتمند دو تیم مانع از این شدند که در این نیمه شاهد گل باشیم. 

بارسا نیمه دوم را نیز با هدف پیروزی آغاز کرد و موقعیت های خوبی داشت.

دقیقه ۴۹: همکاری تماشایی msn سوارز را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه بی دقت این مهاجم اروگوئه ای موقعیتی استثنایی را برای بارسا هدر داد.

دقیقه ۵۲: پاس در عمق ماراسکو برای گریزمان این بازیکن را در موقعیت گلزنی قرار داد اما درخشش تراشتگن مانع گلزنی او شد.

دقیقه ۶۴: روی یک حمله پر دامنه توپ چندین بار در محوطه جریمه اتلتی رفت و برگشت داشت و در نهایت رافینیا توپ سرگردان را به نخستین گل این دیدار تبدیل کرد.

دقیقه ۷۰:  ارسال کوکه از روی ضربه ایستگاهی گودین را صاحب موقعیت گلزنی کرد، مدافع اروگوئه ای با ضربه سر گل تساوی را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۷: پاس اومتیتی به سوارز در داخل محوطه جریمه با پاس کات بک او برای مسی همراه شد. مسی سر ضرب توپ را به سمت دروازه حریف شلیک کرد اما مدافعین حریف توپ را بلوکه کردند، مسی توپ برگشتی را این بار بدون مزاحم به گل دوم بارسلونا تبدیل کرد.

نیمه دوم این دیدار بارسا با هدف پیروزی به میدان آمد و موفق شد باز هم با درخشش مسی به پیروزی مهمی دست یابد و گام بلندی برای قهرمانی در لالیگا بردارد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899