ساسولو 0 - 1 میلان؛ پیروزی روسونری با پنالتی جنجالی

ساسولو 0 - 1 میلان؛ پیروزی روسونری با پنالتی جنجالی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان مونتلا با پنالتی جنجالی کارلوس باکا به یک پیروزی ارزشمند در خانه ساسولو دست یافتند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ساسولو و میلان از هفته بیست و ششم سری آ در ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند.

ساسولو

کانسیلی، گاتزولا، آچربی، پلوسو، دل اورکو، پیگرینی، آکوئیلانی، دانکن، براردی، دیفرل، پولیتانو

میلان

دوناروما، آباته، پالتا، زاپاتا، وانجیونی، کوتسکا، سوسا، برتولاچی، سوسو، باکا، دلوفئو

لحظات حساس بازی

دقیقه 5: میلان در همان ابتدای کار صاحب یک موقعیت عالی شد اما کوتسکا که توپ روی سانتر سوسا در دهانه دروازه به او رسیده بود در عین ناباوری نتوانست گلزنی کند.

دقیقه 12: کوتسکا تعادل هافبک ساسولو را در محوطه جریمه بر هم زد تا داور یک ضربه پنالتی به سود تیم میزبان اعلام کند. دومنیکو براردی که فصل درخشانی را سپری می کند پشت توپ ایستاد اما ضربه اش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: برتولاچی در محوطه جریمه تعادلش را از دست داد و داور در تصمیمی جنجالی که با اعتراض بازیکنان تیم میزبان همراه شد اعلام ضربه پنالتی کرد. باکا پشت توپ ایستاد و با اینکه در آخرین لحظه تعادلش را از دست داد، توپ وارد دروازه شد تا میلان از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 50: بازیکنان ساسولو اعتقاد داشتند سوسا در داخل محوطه خطای هند کرده و باید صاحب ضربه پنالتی شوند اما داور چنین اعتقادی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 74: براردی روی یک حرکت خوب می توانست گلزنی کند اما دوناروما با یک عکس العمل تماشایی ضربه مهاجم ساسولو که پس از برخورد به یکی از بازیکنان تغییر مسیر داده بود را مهار کرد.

دقیقه 80: میلان روی یک ضد حمله سریع صاحب موقعیت خوبی شد اما دروازه بان ساسولو با یک عکس العمل عالی ضربه سوسو را دور کرد تا اختلاف بیشتر نشود.

بازی در نهایت با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید تا شاگردان مونتلا با این پیروزی 47 امتیازی شود و در رده هفتم جدول قرار گرفت.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031