نگاهی به بازیهای پرسپولیس مقابل حریفان اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا

نگاهی به بازیهای پرسپولیس مقابل حریفان اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا

وب سایت رسمی برنامه نود- پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تنها چهار بازی رسمی و ثبت شده با تیم های اماراتی دارد. مروری داریم بر این بازیها:

پرسپولیس در سال 2009 یک بازی هم با تیم الشارجه انجام داد اما تیم اماراتی در فاصله دو هفته به پایان مرحله گروهی از این رقابتها کنار کشید و در نتیجه نتایج بازی های این تیم از جدول مسابقات حذف شد. پرسپولیس تنها یک بازی در دور رفت با تیم الشارجه انجام داد و در این دیدار برابر الشارجه به پیروزی 3 بر 1 رسید. در ادامه سابقه دیدارهای پرسپولیس برابر تیم های اماراتی را مرور خواهیم کرد.

سال 2011

پرسپولیس یک – الوحده امارات یک (گل پرسپولیس: حسین بادامکی)

الوحده امارات 2 – پرسپولیس صفر

سال 2012

پرسپولیس 6 – الشباب امارات یک (گلزنان پرسپولیس: ایمون زاید 3 گل، غلامرضا رضایی، علی کریمی، امیرحسین فشنگچی)

الشباب امارات یک – پرسپولیس 3 (گلها: ایمون زاید، مهرداد پولادی، حسین بادامکی)

پرسپولیس در سال 2009 در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا با الشارجه امارات همگروه بود و در دیدار رفت با گل های علی کریمی، نیکبخت واحدی و هادی نوروزی با نتیجه 3 بر 1 شکست داد. اما در حالیکه تنها دو هفته به پایان مرحله گروهی رقابتها باقی مانده بود، الشارجه در دیدار با الشباب عربستان از ادامه رقابتها کنار گذاشته شد و نتایج بازی های برگزار شده این تیم از جدول مسابقات حذف شد.

دو برد، یک مساوی و یک باخت حاصل کار پرسپولیس برابر نمایندگان اماراتی در لیگ قهرمانان محسوب می شود. پرسپولیس در این چهار بازی 10 گل زده و 5 گل خورده داشت.

ایمون زاید با چهار گل زده بهترین گلزن پرسپولیس در دیدار با تیم های اماراتی است.

پیروزی 6 بر 1 سرخپوشان برابر الشباب بهترین برد این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا به حساب می آید.