برکناری رییس دپارتمان داوری و محرومیت داور و ناظر سازمان لیگ فوتبال

برکناری رییس دپارتمان داوری و محرومیت داور و ناظر سازمان لیگ فوتبال

مازیار ناظمی 'برکناری رییس دپارتمان داوری، محرومیت داور مسابقه تا اطلاع ثانوی، محرومیت ناظر سازمان لیگ در آن مسابقه، تذکر کتبی و توبیخ با درج در پرونده برای مسوول برگزاری این دیدار در سازمان لیگ، تذکر کتبی و توبیخ با درج در پرونده برای مسوول روابط عمومی سازمان لیگ' را از نتایج این بررسی اعلام کرد.

وی افزود: بررسیهای کمیته وقایع بازی تیمهای فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران در فدراسیون فوتبال تشکیل شده بود و نتایج آن در اختیار وزیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: محرومیت گوینده ورزشگاه یادگار امام تبریز تا اطلاع ثانوی، تذکر کتبی و توبیخ با درج در پرونده برای هیات فوتبال تبریز به دلیل بروز مشکلات در زمان برگزاری مسابقه، خرابی اسکوربرد، عدم نظارت مناسب بر گوینده ورزشگاه و اطلاع رسانی نادرست در خصوص نتیجه بازی همزمان از دیگر از نتایج این بررسی هستند.

وی همچنین به مسوولین باشگاه تراکتورسازی توصیه کرد: نسبت به مواردی همچون محرومیت و جریمه برای مدیر رسانه ای باشگاه، کمک مربی و بررسی همه جانبه در خصوص عملکرد مدیریتی تیم تراکتورسازی اقدام نماید.

ناظمی گفت: باید از فعالیتهای صورت گرفته از مدیریت بحران که توسط نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه انجام شد نیز تشکر کرد و امیدواریم در آینده شاهد وقوع چنین مواردی در هیچ استانی نباشیم.

وی افزود: وزیر ورزش و جوانان در نامه ای خطاب به رییس جمهوری نتایج بررسیهای فدراسیون فوتبال را در اختیار دکتر روحانی قرار داده است.