بارسلونای نوین را آلمانی ها می سازند؟

بارسلونای نوین را آلمانی ها می سازند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا به یک بازسازی جدید نیاز دارد و به نظر می رسد این باشگاه تابستان آینده روزهای شلوغی در نقل و انتقالات در پیش داشته باشد.

به گزارش وبسایت نود، بدون شک لاماسیا یکی از ارکان باشگاه بارسلونا است و موفقیت های این باشگاه در یک دهه اخیر را بازیکنانی رقم زدند که از آکادمی باشگاه بیرون آمدند اما این روزها لاماسیا رونق سال های گذشته را ندارد و کمتر بازیکنی از تیم های پایه شانس بازی در تیم اصلی را به دست می آورد. روزنامه اسپورت اسپانیا معتقد است که مسئولان بارسلونا قصد دارند برای جبران این نقیصه اقدام به جذب بازیکنان با استعداد از کشورهای دیگر کنند که در لیست آن ها جذب بازیکنان مستعد فوتبال آلمان در اولویت قرار دارد.

طبق ادعادی این روزنامه مسئولان بارسلونا هم اکنون 6 بازیکن جوان فوتبال آلمان را زیر نظر گرفته اند و انتظار می رود در تابستان برای جذب آن ها اقدام کنند. این بازیکن یاشوا کیمیش (بایرن مونیخ)، تیمو ورنر (آر بی لایپزیگ)، فیلیکس پاسلاک (دورتموند)، یولین وایگل (دورتموند)، سرج نبری (وردربرمن) و یوناتان تاه (بایر لورکوزن) عنوان شده اند. همچنین عثمان دمبله بازیکن فرانسوی دورتموند یکی دیگر از اهداف این باشگاه برای نقل و انتقالات عنوان شده است. بنا بر این گزارش بارسلونا از نزدیک و به صورت جدی این بازیکنان را زیر نظر گرفته است.

7899