کوتینیو: نباید لسترسیتی را دست کم بگیریم

کوتینیو: نباید لسترسیتی را دست کم بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره برزیلی باشگاه لیورپول معتقد است که هم تیمی هایش نباید اشتباهاتی که در بازی با هال سیتی مرتکب شده اند را در بازی با لسترسیتی دوباره تکرار کنند.

به گزارش وبسایت نود، لیورپول در اوایل ماه فوریه به مصاف هال سیتی رفت که در میان تعجب همگان 2-0 شکست خوردند. آن شکست در دوره ای رقم خورد که لیورپول بازه ای با 5 بازی پیاپی بدون پیروزی را پشت سر می گذاشت، اما با برد در مقابل تاتنهام به نوار 5 بازی بدون پیروزی خود در لیگ پایان داد.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، فیلیپه کوتینیو هم تیمی هایش را به حفظ تمرکز در مقابل مدافع عنوان قهرمانی در بازی دوشنبه شب تشویق کرد. وی طی مصاحبه ای در این باره گفت:

ما باید صد در صد توان و تمرکز خود را در زمین به کار گیریم و سعی کنیم همانند بازی با تاتنهام بازی کنیم. باید از همان دقیقه اول کاملا متمرکز باشیم. در بازی با هال سیتی صد در صد تمرکز خود را به کار نگرفتیم. نمی دانم چرا ولی بعضی وقت ها این اتفاقات می افتد. در نیمه دوم ما بهتر بودیم اما در لیگ برتر، وقتی یک تیم یک نیمه را بد بازی می کند، همه چیز پیچیده می شود و تلاش برای برگرداندن نتیجه سخت خواهد شد. ما باید تلاش کنیم تا همان روش بازی با تاتنهام را در کینگ پاور نیز عملی کنیم. بازی مقابل تاتنهام می تواند باید تبدیل به یک الگو از یک بازی خوب شود؛ از همان ثانیه اول مسابقه خوب بازی کردن.

روباه ها هفته گذشته کلودیو رانیری را از سمت مربیگری اخراج کردند و گریگ شکسپیر در بازی دوشنبه مقابل لیورپول سکان هدایت لستر سیتی را به طور موقت به دست خواهد گرفت. شاگردان یورگن کلوپ با 1 امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رده پنجم لیگ برتر قرار دارند.

4416