پیروزی سویا و شکست والنسیا در هفته 24 رقابت های لالیگا

پیروزی سویا و شکست والنسیا در هفته 24 رقابت های لالیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته 24 رقابت های لالیگا شنبه شب با 4 مسابقه دیگر پیگیری شد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم های سویا، والنسیا، دپوریتوو لاکرونیا و ایبار امروز به مصاف هم رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در اولین بازی امروز تیم والنسیا پس از غلبه بر رئال مادرید در دیداری حساس، امشب میهمان تیم آلاوز بود که امسال با رسیدن به فینال رقابت های کوپا دل ری شگفتی ساز شده است اما در نهایت با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد تا شیرینی پیروزی مقابل رئال مادرید باز هم تلخ شود. در دقیقه '88 این مسابقه فابین اوریانا از والنسیا هم اخراج شد.

در دیدار دوم و مهم امروز، تیم سویا، یکی از مدعیان قهرمانی لالیگا به مصاف دیگر تیم شهر آندلوس، یعنی رئال بتیس رفت و در نهایت موفق شد با گل های مرکادو و ایبورا با نتیجه 2-1 از سد میزبان خود عبور کرده و با 52 امتیاز و دو بازی بیشتر از رئال مادرید صدرنشین، هم امتیاز با این تیم در رده دوم قرار بگیرد.

تیم لگانس موفق شد در خانه با نتیجه 4-0 تیم دپورتیوو لاکرونیا را در هم بکوبد؛ دپورتیوو از دقیقه '62 بازی را با 10 نفر دنبال می کرد و با این نتیجه لگانسی ها به رده 16 صعود کردند تا 5 امتیاز با منطقه سقوط فاصله پیدا کنند.

در آخرین بازی امشب هم ایبار موفق شد با نتیجه 3-0 از سد مالاگا عبور کند. آدرین گونزالز در این دیدار دو گل به ثمر رساند و سرگی انریش هم گل سوم تیمش را به ثمر رساند. ایبار با این نتیجه 38 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

1771