پیش بازی ساسولو - میلان؛ روسونری طلسم شکنی می کند؟

پیش بازی ساسولو - میلان؛ روسونری طلسم شکنی می کند؟

وبسایت رسمی برنامه نود - میلان به دنبال پایان دادن به روند ناکامی خود در مقابل ساسولو در خانه این تیم است.

به گزارش وبسایت نود، در یکی از چند بازی همزمان عصر یکشنبه از هفته بیست و ششم سری آ، میلان در ورزشگاه Città del Tricolore میهمان ساسولو است. میلان اکنون با 14 امتیاز برتری نسبت به تیم رده دوازدهمی ساسولو، در رده هفتم جدول سری آ قرار دارد.

دو تیم در شرایطی این هفته در ورزشگاه ساسولو به مصاف هم می روند که میلان در بازی های گذشته اش در این ورزشگاه همیشه ناکام بوده است. در شش جدال اخیر دو تیم، هر تیم سه بار برنده میدان شده است. بازی رفت دو تیم در سری آ، با پیروزی 4-3 میلان پایان یافت. اما دو بازی اخیر دو تیم در ورزشگاه Città del Tricolore در سری آ با پیروزی ساسولو پایان یافته است. البته دو تیم در سال های اخیر دو بار هم در ورزشگاه ساسولو در قالب بازی دوستانه به مصاف هم رفته اند که یک بازی را ساسولو برده و یک مسابقه هم به تساوی کشیده شده است.

میلان بعد از چند هفته ناکامی، در سه بازی اخیرش نتایج خوبی را گرفته است، تیم مونتلا مجموعاً در شش مسابقه اخیرش در سری آ، 3 باخت، یک تساوی و دو برد را به دست آورده است. آن ها مقابل لاتزیو به تساوی رسیدند و هفته قبل نیز به بردی ارزشمند مقابل فیورنتینا دست یافتند.

در آن سمت ساسولو در هفته های اخیر اوج گرفته، آن ها در شش مسابقه اخیرشان 4 برد کسب کرده اند و این در حالی است که مجموع بردهای آن ها در 20 هفته ابتدایی 5 پیروزی بود.

مونتولیوو، بوناونتورا، آنتونلی و رومانیولی در این بازی هم غایب هستند. در آن سمت هم بیاندینی، مانانلی و لیرولا در ترکیب تیم ساسولو غایب هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

ساسولو در مقابل میلان در سری آ، 12 امتیاز کسب کرده است، آن ها تنها مقابل جنوا در سری آ، امتیاز بیشتری گرفته اند. ساسولو مقابل جنوا 13 امتیاز گرفته است.

میلان در کنار امپولی تنها تیم هایی هستند که ساسولو در مقابل آن ها بیش از دو بار در سری آ قرار گرفته و هنوز رکورد 100% پیروزی را در لیگ ایتالیا مقابل این آن ها دارد.

آخرین باری که ساسولو به 4 برد پیاپی در سری آ رسید، 18 ماه قبل بود. آن ها در شش مسابقه قبلی شان مساوی نکرده اند.

بعد از سه شکست متوالی در سری آ، تیم مونتلا در سه بازی اخیرش در لیگ ایتالیا، شکست نخورده است.

ساسولو در دو مسابقه قبلی اش در سری آ شکست خورده است، آخرین بار آن ها مارچ 2014 در سه مسابقه متوالی خانگی در سری آ شکست خوردند.

در این فصل در سری آ، 4 بار اتفاق افتاده که تیمی با اختلاف دو گل از حریف پیش بیفتد و در نهایت بازنده بازی شود که سه مورد از این چهار مورد برای ساسولو اتفاق افتاده است، از جمله بازی رفت در مقابل میلان در سری آ.

ساسولو در این فصل از نظر درصد گل های خورده در 15 دقیقه ابتدایی مسابقه، ضعیف ترین آمار را در بین تیم های سری آ دارد.

میلان و ساسولو این فصل 11 بار تیر دروازه حریفان را به لرزه در آورده اند. تنها رم با 12 و یوونتوس با 13 از این دو تیم بیشتر تیر دروازه را هدف گرفته اند!

در هفت بازی از هشت مسابقه اخیر دو تیم، حداقل یکی از دو تیم ساسولو و میلان گل زده است.

1878