یوونتوس 2 – 0 امپولی؛ بانوی پیر دست نیافتنی تر از همیشه

یوونتوس 2 – 0 امپولی؛ بانوی پیر دست نیافتنی تر از همیشه

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در هفته بیست و ششم سری آ به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، صدرنشین سری آ در حالی به مصاف امپولی رفت که دو تیم ناپولی و رم منتظر لغزش این تیم بودند تا اختلاف امتیاز خود را با این تیم کاهش دهند،  در سوی مقابل امپولی که خطر سقوط را احساس می کرد نیاز مبرم به کسب امتیاز از این دیدار داشت.

ترکیب یوونتوس:

نتو، آلوز، بونوچی، روگانی، ساندرو، استورارو، مارکیسیو، پیانیچ، کوادرادو، مانژوکیچ، هیگواین

ترکیب امپولی:

اسکوروپسکی، لائورینی، بلوسچی، کاستا، پاسکوال، کرونیچ، دیوز، مائوری، ال کادوری، پوچیارلی، ماریلونگو

یوونتوس این دیدار را با هدف پیروزی هجومی آغاز کرد و خیلی زود موقعیت فوق العاده ای داشت تا به گل نخست خود دست یابد.

دقیقه 5: ارسال ساندرو به داخل محوطه شش قدم با ضربه کم قدرت هیگواین همراه شد، این ضربه قدرت کافی را نداشت تا دروازه بان حریف را مغلوب کند تا این دیدار بدون گل مساوی ادامه یابد.

در ادامه یووه دست از تلاش بر نداشت و توسط مانژوکیچ و کوادرادو موقعیت های خوبی را از دست داد. امپولی نیز پا پس نکشید و در پی خلق موقعیت بر آمد اما مهاجمین این تیم در مقابل مدافعین قدرتمند یووه شانس خاصی نداشتند. در ادامه یوونتوس باز هم روی حرکات آلوز، کوادرادو و ساندرو موقعیت های خوبی را خلق کرد که هر یک از آن ها با بی دقتی هیگواین و مانژوکیچ از دست رفتند.

دقیقه 39: توپ سرگردان در داخل محوطه جریمه با بازوی کرونیچ برخورد کرد اما داور این دیدار اعتقادی به پنالتی نداشت، در نهایت توپ در گوشه محوطه جریمه به پیانیچ رسید و او با ضربه ای پر قدرت دروازه امپولی را هدف گرفت اما ضربه او دقت لازم را نداشت.

نیمه نخست این دیدار با حملات پر دامنه بیانکونری همراه بود اما در نهایت دو تیم با نتیجه 0-0 به رختکن رفتند.

یووه نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد اما ارسال دنی آلوز برای هیگواین راهی به دروازه پیدا نکرد تا یووه همچنان در پی گلزنی باشد. امپولی نیز روی اشتباه بونوچی موقعیت خوبی پیدا کرد اما نتو مانع گلزنی بازیکنان این تیم شد.

دقیقه 52: ارسال کوادرادو با ضربه سر پرقدرت مانژوکیچ همراه شد، ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه به استوروپسکی برخورد کرد و از خط دروازه رد شد تا این دروازه بان با بدشانسی دروازه خودی را باز کند.

دقیق 65: پاس زیبای دنی آلوز، ساندرو را در موقعیت مناسبی قرار داد، او با حرکتی زیبا موقعیت شوتزنی برای خود فراهم کرد و با ضربه ای تماشایی گل دوم یوونتوس را به ثمر رساند.

در ادامه یووه باز هم برای رسیدن به گل های بیشتر دست به حمله زد، پیانیچ روی ارسال کات بک این موقعیت را داشت تا نتیجه دیدار را 3-0 کند اما استوروپسکی مانع گلزنی این هافبک خلاق شد. همچنین هیگواین نیز در ادامه برای یوونتوس گلزنی کرد اما این گل به دلیل اینکه این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت پذیرفته نشد. مهاجم آرژانتینی که شب خوبی را پشت سر نمی گذاشت بار دیگر موقعیت گلزنی دیگری را که دنی آلوز برای او فراهم کرده بود از دست داد تا همچنان در پی گلزنی در این دیدار باشد.

دقیقه 82: ارسال دیبالا از روی نقطه کرنر با ضربه تماشایی و پر قدرت دنی آلوز همراه شد، ضربه این بازیکن آماده می رفت تا به گل سوم یووه تبدیل شود اما با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد تا یووه همچنان با دو گل برتری به کار ادامه دهد.

نیمه دوم این دیدار نیز با برتری کامل بانوی پیر ادامه پیدا کرد و این تیم موفق شد با دو گلی که به ثمر رساند در صدر جدول سری آ شرایط بهتری برای خود مهیا کند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899