انریکه: نبرد سختی در پیش داریم؛ یک هفته استراحت فرصت خوبی برای ما بود

انریکه: نبرد سختی در پیش داریم؛ یک هفته استراحت فرصت خوبی برای ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از دیدار بارسلونا و اتلتیکو مادرید اعلام کرد پیروزی در دیدار یکشنبه اشتیاق فراوانی برای کسب مقام قهرمانی به شاگردانش خواهد داد.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید 3 هفته قبل در چارچوب رقابت های کوپا دل ری به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت بارسلونا در مجموع با حساب 3-2 برابر حریف به برتری رسید و موفق شد به فینال کوپا دل ری صعود کند. لوییز انریکه با اعلام این موضوع که دیدار فردای دو تیم با رویارویی این دو تیم در کوپا دل ری تفاوت بزرگی خواهد داشت در خصوص این دیدار گفت:

دیدار متفاوتی نسبت به نبرد کوپا دل ری خواهیم داشت، این دیدار به شکلی خاص برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است. بازی های زیادی در لیگ باقی مانده است و مشخصا این مسئله کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ بسیار دشوار خواهد کرد. با این حال هدف اصلی ما ارائه نمایشی جذاب و کسب 3 امتیاز دیدار است. از ابتدای سال 2017 این اولین هفته ای بود که زمان کافی برای تمرین داشتیم و در میانه هفته مجبور نبودیم به میدان برویم. این برنامه فشرده لطمه بزرگی به برنامه های ما می زند. این هفته فرصت خوبی بود تا در خصوص مسائل مختلف فکر کنیم، بازی ها را آنالیز کنیم. همچنین بازیکنان این فرصت را داشتند تا اندکی بیشتر استراحت کنند.

خاویر ماسکرانو و آردا توران که در هفته های گذشته از مصدومیت رنج می برده اند در دیدارهای اخیر بارسلونا غایب بودند، هرچند این دو بازیکن به تمرین گروهی بارسلونا بازگشته اند اما حضور آن ها در دیدار آینده کاتالان ها در هاله ای از ابهام قرار دارد، لوچو در ادامه در خصوص این دو بازیکن افزود:

بعد از تمرین در خصوص آن ها تصمیم گیری خواهیم کرد. هر دوی آن ها شرایط بهتری دارند و در حال ریکاوری هستند با این حال باید منتظر باشیم تا در انتهای جلسه تمرینی وضعیت آن ها را بررسی کنیم تا مطمئن شویم شرایط آن ها به چه گونه ای است.

بارسلونا پس از شکست سنگینی که در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریسن ژرمن متحمل شد وارد حاشیه های فراوانی شد و برخی از خبرگزاری ها خبر از این دادند که رختکن بارسلونا با حضور انریکه موافق نیست، با این حال لوچو نظر متفاوتی با خبرگزاری ها دارد. او در ادامه در این خصوص گفت:

از وقتی به بارسلونا آمده ام همه بازیکنان با هم متحد بوده اند، زمانی که همه چیز به خوبی پیش رفته است بسیار خوشحال بوده ایم و زمانی که به مشکل خورده ایم میزان خوشحالیمان کاهش یافته است اما همیشه با هم متحد بوده ایم.

ساموئل اومتیتی و مارک آندره تراشتگن در فصل ججاری نمایش های خوبی در ترکیب بارسلونا داشته اند، در پایان لوچو در خصوص این دو بازیکن خط دفاعی بارسلونا گفت:

اومتیتی جایگاهش را در تیم به دست آورده است. او عملکرد خوبی داشته است و نشان داده است که می توانیم روی او حساب کنیم. همچنین تراشتگن در بسیاری از دیدارهای این فصل نمایش های درخشانی داشته است و خوشحالم که دو دروازه بان آماده در اختیار دارم.

1899