تماس مورینیو با نیمار؛ منچستر یونایتد در پی به خدمت گرفتن ستاره برزیلی بارسلونا

تماس مورینیو با نیمار؛ منچستر یونایتد در پی به خدمت گرفتن ستاره برزیلی بارسلونا

وبسایت رسمی برنامه نود - خوزه مورینیو برای متقاعد کردن نیمار به حضور در جمع شیاطین سرخ شخصا با این بازیکن برزیلی تماس گرفت.

به گزارش وبسایت نود، سرمربی منچستر یونایتد از چند هفته گذشته  برای متقاعد کردن نیمار با او در تماس بوده است تا در پایان فصل جاری این بازیکن را به اولدترافورد منتقل کند. مورینیو در نخستین فاز تلاش برای به خدمت گرفتن بازیکن مد نظرش، شخصا با وی تماس می گیرد و در خصوص نکات مثبت این انتقال و همچنین پیشرفتی که هر بازیکن می تواند تحت نظرش داشته باشد با وی صحبت می کند و در خصوص نیمار نیز این اتفاق رخ داده است. خبرگزاری های مرتبط با باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده اند مربی پرتغالی شیاطین سرخ اعتقاد دارد نیمار بازیکنی است که این تیم به او احتیاج دارد تا مشکلات خط حمله خود را بر طرف سازد. منچستر یونایتد در حال حاضر در رتبه ششم لیگ برتر جزیره حضور دارد و هنوز این شانس را دارد تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده حضور یابد.

خط حمله یونایتد ها در فصل جاری شرایط عجیبی داشته است، این تیم در 25 دیدار تنها 38 بار موفق به گلزنی شده است که زلاتان با 15 گل در این زمینه بهترین عملکرد را داشته است و پوگبا و ماتا از خط هافبک این تیم مجموعا 10 بار دروازه رقبا را گشوده اند. با این حال حضور نیمار در ترکیب منچستر یونایتد می تواند شرایط متفاوتی را در خط حمله این تیم ایجاد کند.

1899