هولیگان های روسی در انتظار هواداران منچستریونایتد در روستوف

هولیگان های روسی در انتظار هواداران منچستریونایتد در روستوف

وبسایت رسمی برنامه نود - هواداران منچستریونایتد که برای بازی تیم خود با روستوف در لیگ اروپا عازم روسیه خواهند شد ممکن است مورد حمله هولیگان هایی قرار بگیرند که تنها هدف شان حمله به هواداران انگلیسی است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد که با هدایت ژوزه مورینیو توانست از سد سن اتین در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بگذرد، روز گذشته در مرحله یک هشتم به تیم روستوف روسیه که با عبور از اسپارتا پراگ به این مرحله رسیده برخورد کرد.

هفته گذشته، تلویزیون انگلیس مستندی به نام «ارتش هولیگان های روسیه» پخش کرد که در آن با هولیگان های شهر روستوف نا دونو در نزدیکی مرز اوکراین که خشونت با هواداران انگلیسی را هدف زندگی خود قرار دادند مصاحبه شد. در بخشی از این مستند یک هولیگان از روستوف در کنار رودخانه دن و پشت به ورزشگاه 45 هزار نفری روستوف آرنا که قرار است میزبان بعضی از بازی های جام جهانی 2018 باشد صحبت کرد.

این فرد که صورت خود را پوشانده بود در این مستند اعتراف کرد که او و دوستانش هواداران انگلیسی را مورد هدف قرار می دهند.

همه منتظر جام جهانی 2018 روسیه هستند. رقیبان ما معمولا انگلیسی هستند چون آن ها پدران هولیگانیسم فوتبالی هستند و به طور طبیعی همیشه منتظر شلوغ کاری و ارائه رفتار خشونت آمیز هستند. اگر می خواهید زمان جام جهانی به روسیه بیایید، باید روی کتک خوردن تان حساب کنید. نیازی به سفر به روسیه برای لذت بردن نیست. نمایی از جنگل در کنار ورزشگاه روستوف وجود دارد. این جنگل مجاور ورزشگاه است و  مردم می توانند آنجا پنهان شوند، شنا کنند و همچنین کمین کنند. هر کسی که در این جنگل پنهان شود می تواند هر کاری که دلش می خواهد انجام دهد. جام جهانی برای عده ای فستیوال فوتبال خواهد بود و برای عده ای فستیوال خشونت خواهد بود.

این مستند همچنین تعدادی از هواداران روستوف را نشان داد که در باشگاهی تمرین می کردند. در این باشگاه اعضای مسن یک کارخانه با تمرینات سخت اعضای جوان را آماده می کردند. یکی از این هواداران با اذعان اینکه آن ها به روش روسی می جنگند توصیف کرد که چگونه با تعداد نفرات زیاد و در گروه های مختلف به مردم حمله می کنند و بدون هیچگونه احساسی به ضرب و شتم آن ها می پردازند. او در ادامه توضیح داد که آن ها قصد دارند درک عمومی از مردانگی روسی را تغییر دهند تا به جای عده ای که تنها بلد هستند در خیابان بنشینند و نوشیدنی بخورند به عنوان جنگجوهایی که برای خانواده و مردم خود می جنگند شناخته شوند.

در بخش پایانی مستند، اعضای جوان کارخانه به داخل جنگل برده شدند و در یک جنگ از پیش برنامه ریزی شده با اعضای کارخانه رقیب شرکت کردند. تلویزیون انگلیس پس از حمله هولیگان های روسی از جمله هواداران روستوف به انگلیسی ها پیش از بازی دو کشور در شهر مارسی در جریان یورو 2016 که منجر به مجروح شدن عده زیادی شد تصمیم به ساخت این مستند گرفت.

هواداران منچستریونایتد روز 9 مارس وارد شهر روستوف خواهند شد و باید از خودشان مقابل هرگونه مشکلی محافظت کنند. بازی برگشت یک هفته بعد برگزار خواهد شد و این بار نوبت هواداران روسی است که از مرکز شهر منچستر بازدید کنند.

2031