فابرگاس: 100 درصد در چلسی می مانم

فابرگاس: 100 درصد در چلسی می مانم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره اسپانیایی چلسی باوجود نیمکت نشینی قصد ترک این تیم را ندارد.

به گزارش وبسایت نود، سسک فابرگاس 29 ساله که در این فصل تنها در 5 بازی لیگ برتر برای چلسی از ابتدا به میدان رفته در جدیدترین مصاحبه خود ضمن تاکید بر اینکه در این تیم باقی خواهد ماند عنوان کرده تا فیکس شدن در تیم آنتونیو کونته به ثابت کردن خودش ادامه خواهد داد.

فابرگاس به Sky Sports گفته:

100 درصد در چلسی می مانم. من به چیزی جز به چالش کشیدن خودم در چلسی فکر نمی کنم. شرایط نسبت به شش ماه پیش خیلی تغییر کرده است. این فصل از ابتدا چالش بزرگی برای من بوده و شایعات همیشه وجود دارند و شما نمی توانید جلوی آن ها را بگیرید اما من به حرف مردم اهمیت نمی دهم. حتی برای یک ثانیه هم نمی خواستم چلسی را ترک کنم.

گاهی اوقات در دو بازی به میدان نمی روید و کلافه می شوید و می خواهید به تیم دیگری بروید اما برای من شرایط فرق می کند چون می خواهم خودم را به چالش بکشم. از توانایی هایم آگاه هستم و می دانم بهتر از دیگران هستم یا خیر. می دانم چقدر می توانم به تیم کمک کنم و با پیشرفت کردن و گوش دادن به مربی در مورد چیزهایی که می خواهد انجام دهم می دانم چه چیزهایی می توانم به تیم بدهم.

هر بار که به من فرصت بازی رسیده سعی کردم خودم را ثابت کنم و تا زمان دست یافتن به هدفم که حضور در هر بازی است تسلیم نخواهم نشد.

2031