نگاهی به عملکرد خداداد در سیاه‌جامگان/ عزیزی ضعیف‌تر از کاظمی

نگاهی به عملکرد خداداد در سیاه‌جامگان/ عزیزی ضعیف‌تر از کاظمی

وبسایت رسمی برنامه نود - خداداد هم نتوانست به وضعیت سیاه‌جامگان سروسامان دهد، او پس از فرهاد کاظمی دومین سرمربی مستعفی این تیم مشهدی است، هرچند مشخص نیست بالاخره خداداد استعفا داده یا خیر؟ در هر صورت بد نیست کارنامه این مربی را در لیگ شانزدهم مرور کنیم؛

به گزارش سایت نود، فرهاد کاظمی که در فصل گذشته به صورت معجزه آسایی سیاه‌جامگان را در لیگ برتر حفظ کرد در هفته نهم از سمت خود استعفا داد.

باخت سیاه‌جامگان مقابل سپاهان پایان کار کاظمی در این تیم بود. او در شرایطی مشهد را ترک کرد که از 9 بازی صاحب 9 امتیاز شده بود و در رده سیزدهم قرار داشت.

از هفته نهم به بعد هدایت سیاه‌جامگان به دست خداداد عزیزی افتاد او البته در هفته های اول با سمت سرمربی روی نیمکت تیم نمی نشست. به هر ترتیب خداداد هم نتوانست تیم شهرش را نجات دهد.

سیاه‌جامگان با هدایت عزیزی از 13 بازی 8 امتیاز کسب کرد و هم اکنون در رده پانزدهم حضور دارد. در واقع تغییر مربی اصلا وضعیت این تیم را بهتر نکرد.

خداداد تنها یک برد در سیاه‌جامگان داشت که آن هم در یک دوئل شش امتیازی مقابل ماشین سازی بود. این تیم در هشت بازی اخیر برنده نشده هرچند اشتباهات داوری هم در رقم خوردن این نتایج ضعیف نقش داشت.

در نهایت خداداد عزیزی با کسب یک برد، پنج مساوی و هفت باخت از سمت خود استعفا داد.

57189