BEST ELEVEN هفته 22 لیگ/از گل طارمی تا سرمربی و ستاره های استقلال

BEST ELEVEN هفته 22 لیگ/از گل طارمی تا سرمربی و ستاره های استقلال

هفته 22 لیگ برتر دیروز با انجام یک دیدار بالاخره به پایان رسید.

به گزارش کاپ، هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر روز جمعه با برگزاری یک بازی به اتمام رسید. این هفته از رقابت ها آبستن حوادث بسیاری بود و نتایج جالب در آن رقم خورد در ادامه با ترین های این هفته از رقابت ها همراه کاپ باشید.

دروازه بان:

محسن فروزان: دروازه بان تیم صبای قم ادامه بازی های خوبش در این فصل باز هم توانست نمره قبولی بگیرد. فروزان در هفته ای که دروازه بان ها عملکرد چندان خوبی نداشتند موفق شد با بسته شدن نگه داشتن دروازه اش برابر سایپا یک امتیاز را به امتیازات قبلی صبا اضافه کند.

مدافعین:

لئوناردو پادووانی: مدافع برزیلی و 33 ساله استقلال در برابر  ذوب آهن نمایش بسیار قابل قبولی داشت او موفق شد با تجربه بالایش در کنار مجید حسینی مانع از گلزنی ذوبی ها شود.

ایگور پراهیچ: هم در ثبت یک کلین شیت به میلاد فراهانی کمک کرد و  هم در خط حمله عصای دست علی دایی شد. ایگور پراهیچ باز هم نشان داد که یک مدافع باکلاس بین المللی است  و می تواند در لحظه های حساس گره از کار تیمش باز کند.

خسرو حیدری: دوباره درحال تبدیل شدن به همان بازیکنی است که همه انتظارش را دارند. سانترهای خسروحیدری باز هم دقیق شده است. این بار ارسال زیبای او برای فرشید اسماعیلی پایه گذار گل اول آبی پوشان بود.

هافبک ها:

اکبر ایمانی:در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم سفیدپوش مشهدی شد و در برابر صنعت نفت مزد اعتماد رضا مهاجری را گرفت. اکبر ایمانی با دو گلی که به صنعت نفت زد یکی از مسببین اصلی پیروزی پدیده پس از 10 هفته بود.

فرشید اسماعیلی: این روزها به ستاره لیگ برتر تبدیل شده است. بازیکنی که مانند دربی هم گل زد و هم پاس گل داد تا نشان دهد تیم منصوریان در ترکیبش چه جواهری را در اختیار دارد.

مهدی کیانی: حضور کاپیتان تراکتورسازی در ترکیب تیم امیر قلعه نویی یک نقطه قوت محسوب می شود. در بازی با سیاه جامگان بازهم کیانی توانست نقش خود را در میانه میدان به خوبی بازی کند و روی گل ها نیز تاثیر خود را بگذارد.

سیامک نعمتی: هیچکدام از 4  گل پیکان توسط او زده نشد اما بازی فوق العاده و پرتلاشش باعث شد تا در بین بهترین ها جای بگیرد. سیامک نعمتی تاثیر مستقیمی روی دو گل از 4 گل تیمش داشت و بی تردید یکی از بهترین های لیگ شانزدهم تا به اینجا بوده است.

مهدی مومنی: استقلال خوزستان سه گل زد که دو تای آنها روی پاس مهدی مومنی بود. این بازیکن که دوران سختی را در استقلال تهران پشت سر گذاشته بود پس از مدت ها دوباره روی غلطک افتاده و بازی های خوبی را به نمایش می گذارد.

مهاجمان:

گاردین منشا: مهاجم سیه چرده پیکان کلید پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان بود. او بود که با دو گل ارزشمندش سه امتیاز حساس را به حساب تیم مجید  جلالی واریز کرد و باز هم اثبات کرد یکی از بهترین مهاجمان فعلی لیگ برتر ایران است.

حسن بیت سعید: بارفتن رحیم زهیوی به تک ستاره تیمش تبدیل شده است و یک تنه وظیفه گلزنی برای تیم سیروس پورموسوی را برعهد دارد. بیت سعید در برابر پیکان دو گل زد و تلاش بسیاری برای نباختن تیمش انجام داد اما نتوانست مانع از این اتفاق شود.

بهترین مربی هفته: علیرضا منصوریان

کسب ششمین برد پیاپی باشکست تیمی به نام ذوب آهن اصفهان. منصوریان با جوان هایش این روزها حرف اول را در لیگ برتر می زنند و با سرعت فراوان در حال نزدیک شدن به صدر جدول است.

مربی ناکام هفته: فیروز کریمی

دومین باخت 3برصفر در خانه باعث شد تا بدترین روز ممکن برای فیروز کریمی در ورزشگاه تختی آبادان رقم بخورد. جایی که تیم او برای چندمین هفته پیاپی نبردو به قعر جدول نزدیک شد و نتیجه اش پرتاب سنگ به سمتش بود.

بهترین بازیکن هفته: فرشید اسماعیلی

در ادامه بازی های فوق العاده اش این بار هم عصای دست منصوریان شد. هم گل زد و هم پاس گل داد. بی تردید مهم ترین بازیکن استقلال در دو هفته اخیر کسی نیست جز فرشید اسماعیلی. بازیکنی که باید منتظردعوت شدنش به تیم ملی هم باشیم.

بازیکن ناکام هفته: وحیدطالب لو

مصدومیت شدید مهرداد طهماسبی برای وحید طالب لو توفیق اجباری بود که باز هم به دروازه فولاد بازگردد اما او در برابر گسترش فولاد با یک اشتباه مهلک اجازه پیروزی به تیمش را نداد. طالب لو بعد از بازی با پرسپولیس برای دومین بار بود که در اهواز هواداران این تیم را ناامید می کرد گرچه چند نمایش خوب او در این فصل باعث شد که نعیم سعداوی از او حمایت کند.

بهترین گل هفته: مهدی طارمی

در این هفته گل های زیادی زده شد اما پنالتی رامین رضاییان که به سبک مسی به طارمی پاس داد تا او مانند سوارز گل بزند چیز دیگری بود که باعث شد تا بهترین گل هفته،گل اول سرخپوشان تهرانی به سپاهان باشد.

بازی هفته: پیکان – استقلال خوزستان

پرگل ترین بازی لیگ تا به اینجا با فرازوفرودهای بسیار در زمین عجیب و غریب و با صحنه های جنجالی همین بازی پیکان و استقلال خوزستان بود. بازی ای که هرکس آن را دید از تماشایش لذت برد.

بازی کسل  کننده هفته: سایپا – صبا

گل نداشت و موقعیت های زیادی هم روی دروازه دو تیم خلق نشد. هر دو تیم درگیرانه کار کردند و جانب احتیاط را مدنظر قرار دادند. همه این مسایل در کنار هم باعث شد تا جدال تیم های فرکی مرفاوی بدون ردوبدل شدن گل و در آرامش کامل به پایان برسد.