پیش بازی بایرن مونیخ - هامبورگ؛ تقابل سنتی بوندس لیگا و رکوردی جدید برای آنچلوتی

پیش بازی بایرن مونیخ - هامبورگ؛ تقابل سنتی بوندس لیگا و رکوردی جدید برای آنچلوتی

وبسایت رسمی برنامه نود - در یک بازی حساس روز شنبه تیم های بایرن مونیخ و هامبورگ به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، در دیداری حساس و سنتی از هفته بیست و دوم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان هامبورگ خواهد بود. این بازی از ساعت 18 به وقت ایران با قضاوت دانکرت از روستوک آغاز خواهد شد.

وضعیت دو تیم

بایرن مونیخ هفته گذشته در زمین هرتا برلین به تساوی 1-1 دست یافت و این نتیجه باعث کاهش اختلافش با لایپزیگ به 5 امتیاز شد. بواتنگ و آلونسو به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده اند و هوملس، مارتینز هم در صورت دریافت کارت زرد از بازی بعدی محروم خواهند شد.

سال جدید برای دایناسورها خوب آغاز شده و بردهای پیاپی باعث شده تا وضعیت باسابقه ترین تیم تاریخ بوندس لیگا کمی بهتر از قبل شود. در آخرین بازی آن ها مقابل فرایبورگ در خانه 2-2 متوقف شدند. هامبورگ هم اکنون با کسب 20 امتیاز در مکان شانزدهم جدول قرار گرفته است. در بازی مقابل بایرن مونیخ پاپادوپولوس تنها غایب سرشناس تیم گیسدول خواهد بود.

نکات ویژه بازی

♦ بازی روز شنبه یکصدو چهارمین رویارویی دو تیم در بوندس لیگا خواهد بود.

♦ در دیدارهای قبلی 62 برد برای بایرن مونیخ، 22 برد برای هامبورگ و 26 تساوی ثبت شده است.

♦ در دیدارهای قبلی دو تیم 236 بار بازیکنان بایرن مونیخ موفق به گلزنی شده اند و در آن سمت 101 بار هم بازیکنان هامبورگ در باز کردن دروازه بایرن مونیخ موفق عمل کرده اند.

♦ بایرن مونیخ در 16 بازی آخر مقابل هامبورگ بدون شکست بوده و در 5 بازی آخر این تیم 5 برد کسب کرده است.

♦ در 6 رویارویی آخر دو تیم در بوندس لیگا بازیکنان بایرن مونیخ 36 بار دروازه هامبورگ را باز کرده اند. در این بازی ها باخت 8-0 هامبورگ هم ثبت شده که سنگین ترین شکست تاریخ این باشگاه در بوندس لیگا محسوب می شود.

♦ بایرن مونیخ در 25 بازی آخر خانگی در تمامی رقابت بدون شکست بوده است (21 برد و 4 مساوی). آخرین شکست آن ها به مارس 2016 مقابل ماینس برمی گردد.

♦ تیم مارکوس گیسدول در 4 بازی آخر خود بدون شکست بوده و بهترین رکورد آن ها در این فصل محسوب می شود. آخرین باری که هامبورگ رکوردی بهتر از این داشته به سبتامبر 2013 برمی گردد.

♦ در 9 بازی آخر لیگ، روبرت لواندوفسکی 9 گل به ثمر رسانده است.

♦ کارلو آنچلوتی در این بازی برای هزارمین بار روی نیمکت مربیگری خواهد نشست. 

ترکیب احتمالی دو تیم

7899