سیاه جامگان یک - تراکتورسازی 2 ؛ سیاه جامگان فقط دو دقیقه کم آورد

سیاه جامگان یک - تراکتورسازی 2 ؛ سیاه جامگان فقط دو دقیقه کم آورد

وبسایت رسمی برنامه نود - آخرین دیدار از هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران در مشهد برگزار شد. 

به گزارش وب سایت نود، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سیاه جامگان مشهد که به دلیل شرایط بد آب و هوایی به تعویق افتاده بود، عصر امروز در ورزشگاه ثامن برگزار شد. سیاه جامگاه در نیمه اول نمایش خوبی ارائه کرد و چندین حمله خوب روی دروازه تراکتورسازی انجام داد که حاصل آن گل حسین بادامکی بود. در ادامه تراکتور سازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و پس از زدن گل تساوی هم دست از حمله برنداشت اما با وجودی که در اکثر دقایق توپ در اختیار شاگردان قلعه نویی بود اما حملات آنها نتیجه ای در پی نداشت تا اینکه فرزاد حاتمی در آخرین دقایق تیر خلاص را به تیم مشهدی زد. 

سیاه جامگان 

محمد ناصری؛ رضا شربتی؛ محمدرضا خانزاده؛ میثم حسینی؛ حسین بادامکی؛ سالار افراسیابی؛ روح الله سیف اللهی (65- عباس عسگری)؛ محسن آذرپاد؛ گوران یرکوویچ؛ میلاد میداوودی؛ علیرضا جلیلی

سرمربی: خداداد عزیزی

تراکتورسازی

محمدرضا اخباری؛ سعید آقایی (76- مهدی شریفی)؛ خالد شفیعی؛ هادی محمدی؛ محمد ایرانپوریان؛ محمدرضا مهدی زاده؛ مهدی کیانی؛ محمد ابراهیمی؛ شهرام گودرزی (36- فرزاد حاتمی)؛ کرار جاسم محمد؛ لوسیانو ادینهو (56- محمد نوری)

سرمربی: امیر قلعه نویی

شرح بازی

دقیقه 1: سیاه جامگان در اولین حرکت به سمت دروازه تراکتور سازی می توانست به گل برسد؛ پاس عرضی بازیکن سیاه جامگان در شرایطی به روح الله سیف الهی رسید که وی با اخباری تک به تک شد اما کنترل بد توسط سیف الهی و خروج به موقع محمدرضا اخباری باعث شد این فرصت برای سیاه جامگان از دست برود.

دقیقه 10: بازیکنان تراکتورسازی از سمت چپ حرکت سریعی را آغاز کردند و پس از پیشروی تا داخل محوطه جریمه یک پاس رو به عقب ارسال کردند که محمد ناصری روی این توپ اثر گذاشت اما دفع این دروازه بان ناقص بود و توپ جلوی پای خالد شفیعی افتاد و شفیعی از چند قدمی دروازه خالی سیاه جامگان توپ را به آسمان زد. 

دقیقه 21: سیاه جامگان در فاصله حدود 25 متری دروازه تراکتورسازی صاحب یک ضربه آزاد شد و میلاد میداوودی این ضربه را مستقیم به سمت دروازه اخباری شلیک کرد که این دروازه بان توپ را ناقص دفع کرد اما در برگشت مدافعان تبریزی توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

گل اول سیاه جامگان مشهد توسط حسین بادامکی

دقیقه 27:مدافعان تراکتور سازی در نیمه زمین خودی در ارسال پاس دچار اشتباه شدند که در این لحظه بادامکی با زیرکی توپ را تصاحب کرد و با حرکتی سریع به سمت دروازه تراکتورسازی حرکت کرد و بعد از ورود به محوطه جریمه تراکتور با پای چپ توپ را به گوشه دروازه محمدرضا اخباری فرستاد. 

دقیقه 31: توپ سرگردان پشت محوطه جریمه تراکتورسازی به میلاد میداوودی رسید و این بازیکن از حدود بیست متری شوتی را روانه دروازه تراکتورسازی کرد که اخباری به خوبی این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 42: محمد ایرانپوریان در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از ورود به محوطه جریمه دو مدافع سیاه جامگان را از پیش رو برداشت اما ضربه آخر را در شرایطی نامتعادل به آرامی زد تا تنها یک ضربه کرنر نصیب تراکتور سازی تبریز شود.

گل اول تراکتورسازی تبریز توسط محمدرضا مهدی زاده

دقیقه 44:خالد شفیعی اوت دستی را به صورت بلند روی دروازه سیاه جامگان پرتاب کرد که توپ به ابراهیمی رسید و این بازیکن توپ را برای مهدی زاده ساخته و پرداخته کرد تا مهدی زاده با یک ضربه بغل پا گل مساوی را برای تراکتور سازی به ثمر برساند.

دقیقه 45: مهدی کیانی از فاصله حدود 25 متری شوت محکمی به سمت دروازه سیاه جامگان زد که ناصری به خوبی این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 55: حمله بازیکنان سیاه جامگان به سمت دروازه اخباری موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد و اخباری ضربه بادامکی را در اختیار گرفت اما با دخالت بازیکنان سیاه جامگان توپ از دستان اخباری جدا شد و در ادامه سیف الهی توپ را به گل تبدیل کرد اما داور پیش از این ضربه خطای بازیکنان سیاه جامگان را اعلام کرده بود.

دقیقه 69: تراکتور سازی از فاصله حدود بیست متری دروازه تیم میزبان صاحب یک ضربه آزاد شد. محمد نوری این ضربه را با اختلاف نسبتاً زیادی به بیرون زد. 

دقیقه 74: حرکت ایرانپوریان از سمت راست به درون محوطه جریمه موقعیت خوبی را برای تراکتورسازی به وجود آورد. ایرانپوریان پس از نفوذ به محوطه جریمه، یک پاس رو به عقب برای کرار جاسم فرستاد اما ضربه زمینی کرار جاسم را دروازه بان سیاه جامگان به خوبی دفع کرد.

دقیقه 83: حرکت بازیکنان تراکتور سازی به سمت دروازه سیاه جامگان با شوت ایرانپوریان تنها یک کرنر برای تبریزی ها در پی داشت. 

دقیقه 84: سانتر ایرانپوریان از سمت راست روی سر ابراهیمی نشست و ناصری به خوبی روی خط دروازه ضربه سر ابراهیمی را در اختیار گرفت.

گل دوم تراکتورسازی تبریز توسط فرزاد حاتمی

دقیقه 88:جاسم کرار ضربه کرنر را به صورت سانتر روی دروازه سیاه جامگان ارسال کرد و فرزاد حاتمی با یک پرواز بلند و ضربه سر دقیق، گل دوم تراکتورسازی را به ثمر رساند. 

برای مشاهده خلاصه بازی سیاه جامگان و تراکتورسازی اینجارا کلیک کنید.  

2081