پوچتینو: دله الی مقصر حذف تاتنهام از لیگ اروپا نیست

پوچتینو: دله الی مقصر حذف تاتنهام از لیگ اروپا نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - پوچتینو از ستاره جوان تیمش حمایت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، تاتنهام در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل خنت بلژیک 2-2 متوقف شد تا در نهایت با شکست 3-2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت، خداحافظی ای زودهنگام با لیگ اروپا داشته باشد. در این مسابقه دله الی در نیمه اول از زمین بازی اخراج شد تا کار تاتنهام برای جبران نتیجه سخت تر شود. اما با وجود حذف از اروپا، پوچتینو از ستاره جوان تیمش حمایت کرده است:

دله الی خودش هم افسرده و ناراحت بود. اما در فوتبال این اتفاقات پیش می آید. او می داند که اشتباه کرده و حالا باید از این موضوع بگذرد و به راهش ادامه دهد. در آینده باید از این طور مسائل اجتناب کنیم. شرایط سختی است ولی نباید او را در این وضعیت قضاوت کنیم. آن تکل خطای بدی بود و فکر می کنم داور در نشان دادن کارت قرمز درست عمل کرد. الی خودش هم این را می داند اما چنین چیزهایی همیشه اتفاق می افتد.

تنها حدود یک سال و نیم است که دله الی تجربه بازی در لیگ برتر را دارد. تمام دستاوردهایش را در مدت زمان کوتاهی کسب کرده چرا که پسری فوق العاده است. اما در عین حال شور و تعصب خاصی به فوتبال دارد و بعضی مواقع این طور اتفاقات می افتد. حالا زمان حمایت از وی فرارسیده است. او در رختکن خیلی ناراحت و افسرده بود.

1878