اتلتیکومادرید، لاکازت را به عنوان جانشین گریزمن در نظر گرفته؛ ستاره فرانسوی در راه الدترافورد؟

اتلتیکومادرید، لاکازت را به عنوان جانشین گریزمن در نظر گرفته؛ ستاره فرانسوی در راه الدترافورد؟

وبسایت رسمی برنامه نود - اتلتیکو در پی خرید لاکازت برای جانشین کردن گریزمن است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف در گزارشی نوشته است؛ اتلتیکومادرید لاکازت مهاجم لیون را به عنوان جانشین گریزمن در نظر گرفته است. در گزارش این رسانه آمده است، بعد از ابراز علاقه منچستریونایتد برای جذب ستاره فرانسوی اتلتیکو، این باشگاه اسپانیایی به سران یونایتد اعلام کرده است که می خواهند ستاره خود را برای یک فصل دیگر نگاه دارند. اما در عین حال آن ها تلاش خود را برای جذب لاکازت به عنوان جانشین گریزمن آغاز کرده اند.

منچستریونایتد آماده است تا در تابستان مبلغ فسخ قرارداد گریزمن را (100 میلیون یورو) بپردازد و این اتفاق باعث می شود در نهایت اتلتیکو ستاره اش را از دست بدهد. به همین علت سران تیم مادریدی تلاش برای جذب لاکازت را آغاز کرده اند. اتلتیکو ژانویه 2016 هم برای جذب این بازیکن تلاش کرد ولی به سرانجام نرسید. این در حالی است که گریزمن و لاکازت دوستانی صمیمی هستند و پیش تر گریزمن از تمایلش برای حضور لاکازت در اتلتیکو صحبت کرده بود.

اگرچه لاکازت مشتریان متعدد دیگری هم دارد، ولی مبلغی که لیون بابت فروش وی می خواهد (70 میلیون یورو) احتمالاً چند مشتری را از خرید وی منصرف می کند. این مهاجم فرانسوی چند قبل عنوان کرده بود که احتمالاً تابستان پیش رو زمان مناسبی برای جدایی از لیون است.

1878