کوشیلنی: آرسنال مقابل تیم های بزرگ، مشکل روحی و روانی دارد

کوشیلنی: آرسنال مقابل تیم های بزرگ، مشکل روحی و روانی دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کوشیلنی در مورد ناتوانی آرسنال در بازی های بزرگ صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، شکست سنگین 5-1 مقابل بایرن مونیخ، روال سال های اخیر آرسنال در لیگ قهرمانان را تداوم بخشید. حالا تیم ونگر با توجه به شرایط کنونی، کار سختی برای کسب جام در این فصل دارد، شاید تنها امید ونگر و توپچی ها، قهرمانی در جام حذفی باشد. کوشیلنی مدافع ملی پوش آرسنال در گفتگو با RMC در مورد علت شکست تیمش در بازی های بزرگ چنین می گوید:

ما توانایی فیزیکی و فنی خوبی داریم، و باید در کل مسابقه تلاش کنیم. اما در مقابل تیم های بزرگ به چیزی بیش از استعداد و مهارت نیاز دارید. تعهد بیشتری نیاز است. باید به هم تیمی هایتان برای دفاع کردن کمک کنید. در بعضی بازی های خاص ما فاقد این توانایی هستیم. این که بتوانیم در چالش ها تصمیم درست را بگیریم، بسیار اهمیت دارد. در شرایط سختی قرار داریم ولی باید در کنار هم متحد بمانیم. باید از باختن متنفر باشیم.

بازیکنان کاملاً پذیرای صحبت های سرمربی هستند. مربی تلاش می کند تا بازیکنان را از نظر فیزیکی، فنی و سازماندهی درون زمین آماده سازد، اما این که برای بردن، بازیکنان چه کار باید بکنند به عملکرد آن ها درون زمین هم بستگی دارد. من احترام زیادی برای ونگر قائلم و امیدوارم قراردادش را با آرسنال تمدید کند.

1878