رانیری: لسترسیتی قلبی بزرگ دارد

رانیری: لسترسیتی قلبی بزرگ دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - کلودیو رانیری پس از شکست تیمش مقابل سویا، به تحسین جنگندگی شاگردانش پرداخت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای ، در دیدار شب گذشته لسترسیتی مقابل سویا، علیرغم برتری تیم اسپانیایی، روباه‌ها با گل واردی به دیدار برگشت امیدوار شدند. رانیری پس از پایان بازی گفت:

ما تسلیم نشدیم و گل ارزشمندی به ثمر رساندیم. این گل به ما قدرت می‌دهد و همچنین باعث اعتماد به نفس واردی خواهد شد. حالا برای بازی برگشت امیدوار هستیم. می‌دانیم آن‌ها بهتر از ما هستند. سویا تیمی بزرگ و باتجربه است اما ما نیز قلب بزرگی داریم. در بازی برگشت تلاش خودمان را به کار خواهیم بست. به نظرم شانس کمتری داریم اما اگر شکست بخوریم، قطعا به خاطر نمایش عالی آن‌ها بوده است.

وی ادامه داد:

نیمه اول خیلی سخت بود. تاحدی ترسیده بودیم و هیچکس دوست نداشت توپ را در اختیار داشته باشد. کسپر(اشمایکل) تیم را در بازی نگه داشت. در نیمه دوم اما خیلی بهتر شدیم و باور داشتیم می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. گل دوم آن‌ها زمانی به ثمر رسید که ما شرایط خوبی داشتیم اما این باعث نشد که ناامید شویم و توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم. حالا باید برای بازی با لیورپول همین رویه را ادامه دهیم، چرا که این بازی می‌تواند نقطه عطفی برای ما باشد.

گفتنی است لسترسیتی سه شنبه، 14 مارچ، در ورزشگاه کینگ پاور میزبان سویا خواهد بود.

1405