مورینیو: همانند منچسترسیتی عمل نمی کنیم و با تیمی قدرتمند به مصاف چلسی می رویم

مورینیو: همانند منچسترسیتی عمل نمی کنیم و با تیمی قدرتمند به مصاف چلسی می رویم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در مورد زمان دیدار با چلسی در جام حذفی صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، منچستریونایتد در دور ششم جام حذفی انگلیس در دیداری سخت باید به مصاف چلسی برود و این در حالی است که بنا به مسائل پخش تلویزیونی بازی، این مسابقه برای دوشنبه شب برنامه ریزی شده است، به این ترتیب یونایتد در شرایطی باید دوشنبه 23 اسفند در استمفوردبریج به مصاف چلسی برود که تیم مورینیو سه روز قبل در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید به میدان برود و سه روز پس مسابقه با چلسی هم باید در بازی برگشت لیگ اروپا برود. منچسترسیتی فصل قبل در چنین شرایطی به دلیل بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا، در جام حذفی مقابل چلسی با تیم دوم خود به میدان رفت و متحمل شکست سنگین 5-1 شد. مورینیو در مورد شرایط تیمش چنین می گوید:

واقعاً متعجب شدم که تصمیم برای زمان برگزاری این بازی، پیش از قرعه مان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گرفته شد. در حال حاضر نه می دانیم با چه تیمی روبرو می شویم و نه می دانیم بازی رفت در کجا برگزار می شود. ما دوشنبه 13 مارچ در مقابل چلسی بازی می کنیم و ممکن است مجبور شویم پنج شنبه به ترکیه یا روسیه برویم.

اما به هر حال این چیزی است که رقم خورده و من نمی توانم با تیم دوم یا تیم ذخیره ها به مصاف چلسی بروم، من نمی توانم کاری را که منچسترسیتی فصل قبل انجام داد، تکرار کنم. نمی توانم این کار را بکنم و این کار را هم نخواهم کرد. به عنوان سرمربی یونایتد نمی توانم جام حذفی را قربانی چنین تصمیماتی کنم. این جامی زیباست، یک جام تاریخی و باید به شکلی مناسب با آن برخورد کنم. باید چند تغییر برای این بازی های پیاپی در تیمم داشته باشم ولی بعضی بازیکنان تیم هم مجبور هستند در تمام بازی های پیاپی به میدان بروند.

مورینیو همچنین در مورد قرعه احتمالی یونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا گفت:

نظر خاصی ندارم، به قرعه های دشوار عادت کرده ام. فکر می کنم در حال حاضر 16 تیم خیلی خوب و قوی در جام حضور دارند که بعضی از آن ها از لیگ قهرمانان در این مرحله حاضر هستند. ترجیح می دهم مجبور به سفری طولانی نشویم، چرا که باید در این میان مقابل چلسی بازی کنیم و بعد از بازی برگشت هم باید مقابل میدلزبورو در لیگ برتر بازی کنیم. بنابراین اگر کراسنودار (روسیه) یا تیمی از منطقه ای دورتر را پیشنهاد دهید و من حق انتخاب داشته باشم، لیون را ترجیح می دهم. پرواز به لیون دو ساعت است و من مسافت کم را ترجیح می دهم.

1878