سویا 2 - 1 لسترسیتی؛ اولین گل واردی در اروپا و امید اندک روباه‌ها

سویا 2 - 1 لسترسیتی؛ اولین گل واردی در اروپا و امید اندک روباه‌ها

وبسایت رسمی برنامه نود - در آخرین شب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سویا موفق شد در خانه برابر لسترسیتی به پیروزی برسد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، سویا در ورزشگاه سانچز پیسخوان میزبان لسترسیتی بود که درنهایت و در یک بازی جذاب، موفق شد با حساب 2-1 حریفش را شکست دهد.

 ترکیب سویا: سرخیو ریکو، ماریانو فریرا، سمیر نصری، خواکین کورآ، استیون انزونزی، استیون یووتیچ، پابلو سارابیا، سرخیو اسکودرو، ویتولو، عادل رامی، کلمنت لنگلت

نیمکت: سوریا، کرانویتر، کاریکو، ایبورا، ویتو، بن یدر، وازکزترکیب لسترسیتی: اشمایکل، سیمپسون، مورگان، هوث، فوکس، آلبرایتون، درینکواتر، اندیدی، محرز، موسا، واردی

نیمکت: زیلر، چیلول، کینگ، آمارتی، اوکازاکی، گری، بنولاونه

دقایق حساس بازی:

دقیقه6: اشتباه بد فوکس می‌رفت که خیلی زود گل اول بازی را تقدیم سویا کند! مدافع اتریشی لستر قصد داشت توپی را با سر به اشمایکل برساند اما ضربه ضعیف وی باعث شد اشمایکل مجبور شود به سختی جلوی ورود توپ به دروازه خودی را بگیرد.

دقیقه12: تکل بد مورگان روی کوریا باعث شد داور اعلام ضربه پنالتی کند! خود کوریا پشت این ضربه قرار گرفت اما اشمایکل به خوبی توپ وی را مهار کرد!

دقیقه22: بازهم اشمایکل! شوت زیبای اسکودرو را دروازه‌بان لستر به زیبایی مهار کرد.

دقیقه25: گل اول بازی برای سویا! سانتر زیبای اسکودرو را سارابیا در تیر دورتر با ضربه سری دقیق وارد دروازه اشمایکل کرد تا حساب کار 1-0 شود.

دقیقه40: سویا مالک مطلق توپ و میدان است و لسترسیتی توانی برای مقابله ندارد. پاسکاری کوتاه سویا و پرس سنگین این تیم، فرصت خودنمایی به شاگردان رانیری نداده است.

دقیقه51: پاس بسیار زیبای نصری به ویتولو رسید. وی هم از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کرد که ضربه وی از کنار دستان اشمایکل و با پشت سر گذاشتن عرض دروازه به طرز خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه62: گل دوم سویا!پاس بلند مدافعان سویا را یووتیچ به خوبی کنترل کرد. دفاع بسیار ضعیف هوث و مورگان باعث شد پاس وی به راحتی به کوریا برسد تا او هم با ضربه‌ای دقیق، حساب کار را 2-0 کند!

دقیقه73: گل برای لستر و چه کسی جز جیمی واردی؟ پاس زیبای گری تازه وارد به درینکواتر رسید. او نیز با ارسالی دقیق، واردی را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد تا مهاجم اول لستر به خوبی و با ضربه ای دقیق، دروازه سویا را باز کند.

دقیقه79: گری با ورودش در نیمه دوم، توان هجومی لستر را تقویت کرده و این تیم برخلاف نیمه اول، بازی خیلی بهتری به نمایش گذاشته است.

دقیقه83: سانتر زیبای سارابیا در تیر دورتر به ویتولو رسید. ضربه سر این بازیکن را اشمایکل به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه89: روی یک ضربه کرنر، عادل رامی بالاتر از همه به هوا بلند شد ولی ضربه سر وی به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

دزنهایت این بازی با پیروزی 2-1 سویا به پایان رسید.

1405