شانس بالوتلی برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا کمتر شد

شانس بالوتلی برای بازگشت به تیم ملی ایتالیا کمتر شد

وبسایت رسمی برنامه نود - شانس ستاره ایتالیایی باشگاه نیس برای بازگشت به تیم ملی کشورش کمتر شد.

به گزارش وبسایت نود، گابریلیه اوریالی، مربی تیم ملی ایتالیا در مورد دعوت نشدن ماریو بالوتلی به اردوی دو روزه این تیم که با حضور بازیکنانی که کمتر به تیم ملی دعوت شدند برگزار شد توضیح داده است.

اوریالی به نشریه La Repubblica گفته:

من با بالوتلی صحبت کردم و دعوت او به تیم ملی به عملکردش برای نیس بستگی دارد. با این وجود احساس می کنم بهترین کار این است تا جایی که امکان دارد کمتر درباره او صحبت کینم. این به نفع همه است.

نظم و انضباط بخشی از قوانینی هستند که هر کس وارد اردوی تیم ملی می شود باید آن ها را رعایت کند. این بدین معنی است که باید حرفه ای و جدی باشید. فارغ از اینکه به تیم ملی دعوت می شوید یا نه و بازیکن جوانی هستید یا باتجربه باید به قوانین احترام بگذارید.

عدم حضور بالوتلی در اردوی دو روزه ای که در کمپ تمرینی تیم ملی ایتالیا با حضور 22 بازیکن از جمله بازیکنانی چون براردی و لاپادولا برگزار شد باعث شده احتمال بازگشت او به تیم ملی کمتر از قبل شود. جامپیرو ونتورا، سرمربی ایتالیا پیشتر اعلام کرده بود درهای این تیم هنوز به روی بالوتلی باز است اما دعوت نشدن او به این اردو نشان می دهد مهاجم تیم نیس فرانسه جایی در برنامه های ونتورا ندارد.

2031