سانیا: استونز با گلش، کیفیت بالای خود را نشان داد

سانیا: استونز با گلش، کیفیت بالای خود را نشان داد

وبسایت رسمی برنامه نود - استونز علیرغم اشتباهات در خط دفاع، گلی حساس را برای منچسترسیتی به ثمر رساند.

به گزارش وبسایت نود، استونز مدافع جوان منچسترسیتی اگرچه در هفته های اخیر نمایش های خوبی در خط دفاع سیتیزن ها نداشته و در بازی مقابل موناکو هم شاهد خوردن سه گل از تیم فرانسوی بود ولی با زدن گل چهارم، سیتی را به سمت برد رهنمون کرد. سانیا در مورد عملکرد هم تیمی جوان خود چنین می گوید:

در طی هفته های گذشته انتقادهای زیادی از استونز شد، اما او با زدن این گل حیاتی، شخصیت خود را نشان داد. او همیشه سخت در حال تلاش کردن است تا به تیم کمک کند، در بازی مقابل موناکو هم با زدن گل چهارم که گلی حیاتی بود، به تیم کمک کرد. او با این گل به خوبی به بازی بازگشت و نمایشی خوب در کل مسابقه داشت. حتی با وجود این که چند گل خوردیم، او باز هم نمایش خوبی داشت. علیرغم این که استونز هنوز جوان است ولی همین حالا هم بازیکن سطح بالایی محسوب می شود که در حال پیشرفت هم است.

در کل باید بگویم بازی دیوانه واری بود. اگرچه موفق به برد شدیم و شبی درخشان را سپری کردیم و از بازی باخته، برد ساختیم ولی همیشه به عنوان یک مدافع وقتی چند گل می خورید، حس خوبی ندارید. البته نباید فراموش کرد که موناکو رقیب راحتی نبود، آن ها صدرنشین لیگ فرانسه هستند و حضور در صدر بی دلیل نیست. باید مثبت بیاندیشیم و به بازی برگشت فکر کنیم.

1878