ماجدی: تا کی باید چوب اشتباهات داوری به سود یک تیم خاص را بخوریم؟!

ماجدی: تا کی باید چوب اشتباهات داوری به سود یک تیم خاص را بخوریم؟!

سرپرست تیم خونه به خونه بابل گفت:همیشه می گویند اشتباه کردیم و این به ضرر ماست، من می گویم که یک بار هم به سود ما اشتباه کنند و سوت بزنند، مگر چه می شود؟

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با اتفاقات بازی دیروز سپیدرودرشت و استقلال اهواز اظهار داشت: به نظرم باید نگاه ویژه ای به لیگ دسته اول شود. متاسفانه هر کسی هر کاری دلش بخواهد، می کند چون نظارت ها خیلی کمرنگ شده است. آخرین تراژدی در این اتفاقات سریالی بازی دیروز بود که یک پنالتی برای تیمی گرفته شد. فکر می کنم این پنالتی باعث شد تا کارشناسان داوری از این پس راحت باشند. 

وی افزود: جدیدا وقتی توپ به پا هم می خورد، اعلام پنالتی می شود. امیدوارم فیلم این بازی به فیفا هم ارسال شود تا آنها نیز از چنین تصمیماتی الگوبرداری کنند. تیمها باید تا چه زمانی چوب اشتباهات داوری را بخورند؟ حرف هم که می زنیم، می گویند داور فقط یک اشتباه داشته اما همین یک اشتباه باعث می شود سرنوشت خیلی از تیم ها تغییر کند.

سرپرست تیم خونه به خونه تصریح کرد: من نمی دانم چرا این اتفاقات فقط به سود یک تیم خاص رخ می دهد. هر اتفاقی که در محوطه جریمه رخ می دهد، داوران به آن واکنش نشان می دهند. همیشه می گویند اشتباه کردیم و این به ضرر ماست، من می گویم که یک بار هم به سود ما اشتباه کنند و سوت بزنند، مگر چه می شود؟