اطلاعیه عجیب هیات فوتبال استان تهران/ آقای شیرازی در هیات تهران چه خبر است؟

اطلاعیه عجیب هیات فوتبال استان تهران/ آقای شیرازی در هیات تهران چه خبر است؟

وب سایت رسمی برنامه نود- پس از پخش آیتم رقابتهای دسته اول جوانان استان تهران در برنامه نود و  اتفاقهای عجیبی که رقابتهای لیگ دسته اول افتاد، هیات فوتبال استان تهران بیانیه ای عجیب صادر کرده است.

به گزارش سایت نود، در این بیانیه اعلام شده که بازیهای لیگ دسته اول جوانان با ابهام همراه بوده اما هیچ کس از این ماجراها به هیات فوتبال استان تهران شکایت نکرده است. در متن بیانیه آمده است که هیات تحقیق می کند و موضوع را مورد بررسی قرار می دهد اما آماده هرگونه پذیرش هرگونه شکایت و قبول مدارک و اطلاعات است! ظاهرا آقای حبیب الله شیرازی رپیس هیات فوتبال استان تهران فراموش کرده در بازی سپهرپارس و استیل آذین که هشت بر صفر به سود استیل آذین شده،‌ تیم سپهر پارس میزبان بوده و هشت گل دریافت کرده است! سابقه افرادی همه که در این ماجراهای عجییب و غریب حضور داشته اند کاملا مشخص است و البته زمانی که اجازه فیلمبرداری از نحوه بازی و گل خوردن های پی در پی داده نمی شود دیگر جای شک و شبهه ای باقی نمی ماند. 

آقای شیرازی واقعا در هیات فوتبال استان تهران چه خبر است؟

اطلاعیه هیات را بخوانید:

هیئت فوتبال استان تهران در خصوص تبانی و نفوذ غیرقانونی در نتایج مسابقات اطلاعیه ای صادر کرد.

نظر به اينكه در هفته پاياني مسابقات دسته اول جوانان استان تهران بين دو تيم سپهر پارس و استيل آذين ابهاماتي با توجه به نتيجه بازي مبني بر تباني بين دو تيم در اذهان عمومي ايجاد شده است؛ در صورت احراز چنین مساله ای، برخورد قانوني با عوامل آن بعمل خواهد آمد.

ليكن چون تا زمان نگارش اين اطلاعيه هيچ تيم يا باشگاه ورزشي شكايتي به هيات فوتبال استان تهران و كميته انضباطي ارسال و مطرح نکرده، لذا هيات فوتبال استان تهران ضمن تحقيق و بررسي موضوع، آمادگي خود را جهت قبول هرگونه شكايت و اخذ هرگونه مدارك و اطلاعات اعلام مي دارد و همچون گذشته هرگونه تباني و فساد در فوتبال را محكوم و با افراد خاطي شديدا برخورد خواهد كرد.

روابط عمومی هیات فوتبال استان تهران