ذوب آهن هم قربانی ضربات ایستگاهی شد؛ یک امتیاز شیرین از امارات

ذوب آهن هم قربانی ضربات ایستگاهی شد؛ یک امتیاز شیرین از امارات

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال ذوب آهن در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به یک امتیاز ارزشمند در خانه العین دست یافت.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار که به میزبانی العین برگزار شد، ذوب آهن با یک بازی خوب و منطقی، ضمن مهار عمر عبدالرحمن توانست روی ضدحملات خطرناک ظاهر شده و با یک دفاع منسجم حملات این تیم را خنثی کند.

العین امارات یک - ذوب آهن اصفهان یک

 جری بنگستون (57) برای ذوب آهن؛ اسماعیل احمد (76) برای العین

  خالد عبدالرحمن از العین

ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژاد مهدی، علی حمام، مهران درخشان مهر، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان، محمدرضا حسینی، جری بنگستون (73- مرتضی تبریزی)، مهدی رجب‌زاده (89- قاسم حدادی فر)

سرمربی: سیدمجتبی حسینی

العین امارات

خالد عیسی، البلوشی (90- سعید الخطیری)، اسماعیل احمد، احمد برمن (63- ناصر الشمرانی)، کایو، عمر عبدالرحمن، محمد عبدالرحمان، خالد عبدالرحمن، آموآ، مهند سالم، لی میونگ جو

سرمربی: زوران مامیچ

شرح بازی

دقیقه 9: پاس عمر عبدالرحمن در بین مدافعان ذوب آهن به کایو رسید و ضربه محکم این بازیکن با اختلاف نسبتاً زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 14: توپ ارسالی روی دروازه ذوب آهن به کایو رسید و این بازیکن با کنترل خوب توپ دو پس از جاگذاشتن دو بازیکن، با پای چپ برای سومین بار به سمت دروازه ذوب آهن شوتزنی کرد که باز هم توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15: شوت محکم عمر عبدالرحمن از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی به سمت دروازه ذوب آهن زده شد اما مظاهری توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.

دقیقه20: باز هم مظاهری روی شوت عمر عبدالرحمن واکنش نشان داد و شوت وی را به کرنر فرستاد.

دقیقه 26: ضربه آزاد تیم العین در چند قدمی محوطه جریمه ذوب آهن با شوت کم دقت عمر عبدالرحمن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36: کایو برای چندمین بار خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و روی یک توپ برگشتی و سرگردان در محوطه جریمه ذوب آهن، شوت محکم اما کم دقت این بازیکن با فاصله از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 40: ارسال مهدی رجب زاده روی یک ضربه آزاد با دخالت بنگستون همراه شد تا توپ در دهانه دروازه العین موقعیت خطرناکی را ایجاد کند اما مدافع العین با واکنش به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 47: احمد اسماعیل پس از چند بار رفت و برگشت توپ در دهانه دروازه مظاهری در حالتی نامتعادل به توپ ضربه زد که این توپ با فاصله اندکی به بیرون رفت.

گل اول ذوب آهن اصفهان توسط جری بنگستون

دقیقه 57: روی ضدحمله ذوب آهن، احسان پهلوان در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت و توپ را به سمت دروازه العین شوت کرد که خالد عیسی توپ را برگشت داد و در برگشت حسینی با یک پاس عرضی بنگستون را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم توپ را به درون دروازه خالی العین فرستاد.

گل اول العین امارات توسط اسماعیل احمد

دقیقه 76: عمر عبدالرحمن ضربه کرنر العین را به صورت سانتر روی خط شش قدم ذوب آهن ارسال کرد و اسماعیل احمد بالاتر از همه مدافعان با ضربه سر این توپ را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 90: ضربه آزاد عمر عبدالرحمن با ضربه سر مهاجمین تیم اماراتی همراه شد که این ضربه در واپسین ثانیه های بازی با واکنش بسیار خوب مظاهری راهی کرنر شد.

خلاصه بازی العین امارات و ذوب آهن اصفهان

2081