سیمئونه فصل آینده هم سرمربی اتلتیکو مادرید خواهد بود

سیمئونه فصل آینده هم سرمربی اتلتیکو مادرید خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر فنی باشگاه اتلتیکو مادرید در جواب به شایعات موجود مبنی بر اینکه سیمئونه در پایان فصل اتلتیکو مادرید را ترک خواهد کرد اعلام کرد ال چولو فصل آینده نیز سرمربی اتلتی خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، اتلتیکو مادرید در فصل جاری موفق نشده است موفقیت های سال های گذشته را تکرار کند و همین امر باعث شده است تا شایعاتی مبنی بر جدایی سیمئونه از اتلتی به گوش برسد. همچنین مربی آرژانتینی اواسط فصل جاری مدت قراردادش را کاهش داد تا به شایعات موجود دامن بزند، با این حال خوزه لوییز کامینرو، مدیر فنی باشگاه اتلتیکو مادرید در مصاحبه با نشریه کیکر اعلام کرد این مربی فصل آینده نیز هدایت روخی بلانکو را بر عهده خواهد داشت:

دیگو تا سال 2018 با ما قرار داد دارد و در آخرین جلسه ای که با هم داشتیم اعلام کرد او و سایر اعضای کادر فنی از ماندن در اتلتی خوشحال هستند. دیگو تمام تمرکزش را روی هدایت اتلتی معطوف کرده است و از این بابت هیچ ترسی نداریم.

دیگو سیمئونه که در بین تیم های بالانشین لالیگای اسپانیا با قدمت ترین مربی است، از سال 2011 به اتلتیکو مادرید آمد. او در این سال ها موفق شده است دو بار با اتلتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و علاوه بر آن قهرمانی در لالیگا، سوپر کاپ اروپا، کوپا دل ری و سوپر کاپ اسپانیا را کسب کرده است.

1899