ونگر: فکر کردن راجع به بازی مقابل بایرن مونیخ، باعث شد از برد مقابل ساتن لذت نبرم

ونگر: فکر کردن راجع به بازی مقابل بایرن مونیخ، باعث شد از برد مقابل ساتن لذت نبرم

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال با پیروزی مقابل ساتن یونایتد به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه یافت.

به گزارش وبسایت نود، آرسنال یکشنبه شب در مقابل تیم گمنام ساتن یونایتد (از سطح پنجم فوتبال انگلیس) به برتری 2-0 دست یافت تا با این پیروزی به جمع هشت تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند. آرسن ونگر در پایان این بازی در مورد پیروزی تیمش مقابل ساتن یونایتد دسته پنجمی چنین گفت:

نتوانستم خیلی از این برد لذت ببرم، چرا که باید وظیفه مان را کامل انجام می دادیم. در بازی مقابل بایرن در نیمه اول به تساوی 1-1 رسیدیم و شرایط خوب پیش می رفت ولی به یکباره در نیمه دوم همه چیز به هم ریخت و بازی را از دست دادیم. بنابراین وقتی در نیمه اول بازی با ساتن 1-0 جلو افتادیم، می دانستم که هنوز هیچ چیز تمام نشده است. در نهایت وظیفه مان را انجام دادیم و ماموریت با موفقیت به پایان رسید. بازی آسانی نبود، بازی کردن در چنین زمینی سخت بود. باید به تیم حریف تبریک بگویم، آن ها نمایش خوبی داشتند، خیلی خوب بازی کردند و شایسته اعتبار هستند.

ونگر در مورد ساتن یونایتد چنین گفت:

20 سال قبل وقتی در مقابل تیمی دسته پنجمی قرار گرفتم، مثل امروز از نظر فیزیکی آماده نبودند. آن ها خیلی خوب با سازماندهی بازی کردند و انگیزه زیادی از خود در زمین بازی نشان دادند. من هیچوقت حاضر نیستم در دسته پنجم مربیگری کنم، چرا که کاری بسیار سخت است. اگر امشب آماده نبودیم، نمی توانستیم پیروز میدان شویم. چرا که حریف خیلی خوب بود. این برد از نظر اعتماد به نفس کمک حال بازیکنان تیم است.

سرمربی آرسنال در مورد فرصت دادن به لوکاس پرز و گلزنی این مهاجم چنین نظری دارد:

لوکاس تلاشش را می کند و شایسته این فرصت بود، او امشب هم گل زد و نشان داده که بازیکن خوبی است. ولی من هم مهاجمان زیادی در تیمم دارم: الیویه ژیرو، الکسیس سانچز، دنی ولبک، تئو والکات و لوکاس.

ونگر در مورد حضور سانچز در این مسابقه برای دقایقی، این توضیح را داد:

سانچز بازیکنی است که از نظر فیزیکی، بدنی قوی دارد. او قدرت بدنی خوبی دارد و وقتی به مشکل می خورد می تواند از پس قضیه برآید. فکر نمی کنم بازی کردن او ریسک بوده باشد.

1878